فونیکسریمکسبهتام

خودرویی ها در بازارسرمایه /۲۴ اردیبهشت ۹۶

بازی حقوقی با سهامداران خودرویی

عصر خودرو- امروز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه، نمادهای گروه خودرو به ریزش های قیمتی خود ادامه دادند و نماگر گروه با افت ۱۲۰ واحدی در مدار ۱۸ هزار و ۸۳۱ واحد ایستاد.

بازی حقوقی با سهامداران خودرویی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، در این روز سهامداران تعداد 209 میلیون سهام و حق تقدم از گروه خودرو به ارزش معاملاتی 27.6 میلیارد تومان در 13 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.
    نماد خساپا مثل اکثر روزها صدر نشین در حجم و ارزش معاملات گروه بود، این سهم امروز را با افت 1درصدی در قیمت 130 تومان با جابه جایی 99 میلیون سهم به ارزش 13 میلیارد تومان به پایان برد.
    علی رغم حمایت حقوقی از سهام شرکت سایپا، شاهد معاملات منفی در این نماد بودیم، امروز حقوقی خساپا 72 میلیون خریدار بود ولی فروش 94 میلیونی حقیقی مانع از رشد قیمتی بود.
    خودرو نیز در صفر منفی تابلو و قیمت 279 تومان قرار گرفت، طی روزهای اخیر حقوقی خودرو در نقش حامی ظظاهر شده، امروز هم حقوقی 12.8 میلیون خریدار بود.
    نماد خفنر بی توجه به جو گروه، از زمان بازگشایی تاکنون بی وقفه صف خرید را تجربه کرده، در این روز با رشد 5 درصدی در قیمت معاملاتی 482 تومان و پایانی 466 تومان صف خرید 369 هزاری داشت.
    خاذین نیز معاملاتی مثبت را پشت سر گذاشت، این نماد با رشد جزئی در حوالی 1 درصد و قیمت 106 تومان به معاملات امروز خود خاتمه داد.
    در طرف مقابل نمادهای بسیاری تا افت 3 و 4 درصدی پیش رفتند که از آن جمله می توان به خاور، ورنا، خشرق، ختوقا، خاهن، خمحرکه، ختراک و خکاوه اشاره کرد که جزو سرخترینهای بازار بودند، در این میان نماد خکاوه در آستانه منفی کامل و قیمت 101 تومان صف فروش سبکی داشت.
    امروز شاهد خرید های سنگین حقوقی در لیدر های خودرویی بودیم  که از شکست نقاط حمایت جلوگیری کرد با این وجود زمانی که این نمادها جو مثبت و صعودی دارند، حقوقی با عرضه آبشاری مانع رشد قیمتی می شود.
    به عبارتی سهام گروه خودرو بین حمایت و مقاومت هایش گیر افتاده و به نظرمی رسد تا اعلام نتیجه انتخابات روند گروه درگیر بازی حقوقی باشد و پس از انتخابات احتمالا رشد شارپی گروه را شاهد خواهیم بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط