فونیکسریمکسبهتام

سفیر برزیل در تهران:

نگاه ما به ایران نه به عنوان یک بازار بلکه به عنوان یک شریک بالقوه است

عصرخودرو: سفیر برزیل در تهران که تجربه حضور ۱۰ ساله در ایران دارد با حضور در نشست فنی و تجاری قطعه سازان برزیل در هتل آزادی پایتخت ضمن خوشامدگویی به هیات برزیلی و شرکت کنندگان در نشست، ایران را بازاری بزرگ همراه با شرکایی مهم توصیف کرد که ظرفیت همکاری و مشارکت های ۲جانبه را دارد.

نگاه ما به ایران نه به عنوان یک بازار بلکه به عنوان یک شریک بالقوه است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» این دیپلمات برزیلی با ذکر این نکته که برزیل دهمین تولید کننده بزرگ خودروی جهان است گفت: صنعت خودروی برزیل رشد خوبی داشته است که این رشد مرهون حمایت های دولتی از این صنعت است.
    رودریگو دو سانتوس با اشاره به اینکه ایران پیشرفت های زیادی داشته است افزود: نگاه ما به ایران نه به عنوان یک بازار بلکه به عنوان یک شریک بالقوه است.
    پس از صحبت های سفیر برزیل در ایران نوبت به خانم کارن فرناندز جونز رسید که با قرار گرفتن در پشت تریبون به ایراد سخنرانی بپردازد.
    خانم جونز که به عنوان مدیر ارشد اجرایی اپکس در خاورمیانه و آفریقای شمالی در نشست حاضر شده بود، به معرفی آژانس تجارت و توسعه سرمایه گذاری برزیل که به اختصار اپکس نامیده می شود، پرداخت.
    کارن جونز مهمترین فعالیت اپکس را ارتقا صنعت برزیل معرفی کرد و افزود: اپکس صنعت برزیل را با هدف دستیابی به 200 بازار هدف و با 10 دفتر در سراسر جهان حمایت می کند.
    خانم ایلین کلناگو، مشاور توسعه صادرات انجمن تولیدکنندگان قطعات خودرو برزیل آخرین مهمان برزیلی بود که در این نشست به سخنرانی پرداخت.
    مشاور انجمن تولیدکنندگان قطعات خودرو برزیل با ارائه آماری مختصر از گذشته صنعت خودرو برزیل به چشم انداز آینده این صنعت پرداخت.
    خانم کلناگو گفت: برآورد ما از بازار ایران مثبت است و عقیده داریم که می توان با حمایت های انجمن در این بازار به فعالیت پرداخت.
    وی حضور نمایندگان برزیلی را استارت همکاری و سرمایه گذاری مشترک دانست و افزود: در برزیل با چالش هایی چون افزایش تعمیر خودرو به جای خرید روبرو هستیم که با سرمایه کذاری در بازارهای جدید به دنبال رفع این چالش ها هستیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو