فونیکسریمکسبهتام

لوکس ترین محصول چری به زودی میهمان بازار کشور

چری تیگو۷ در راه بازار کشور

عصر خودرو- نمایشگاه خودروی تهران ، غرفه مدیران خودرو یکی از شلوغ ترین و پر بازدید کننده ترین غرفه ها بود ، با وجود برندهای گوناگون ژاپنی-اروپایی و کره ایی نظر بسیار زیادی به سوی یک خودروی چینی جذب شده بود. برای اولین بار شرکت مدیران خودرو لوکس ترین محصول چری ، یعنی تیگو۷ را صرفا جهت نمایش برای عموم مردم قرار داده بود و همگان با اشتیاق و تعجب سمت این خودرو می امدند و مهمترین سوال این بود آیا واقعا این خودرو چینی میباشد؟

چری تیگو۷ در راه بازار کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، خیل عظیمی از جمعیت جذب این خودرو شده بودند و مدام سوال آنها این بود که چه زمانی این محصول راهی بازار می گردد .


    تیگو7 محصولی است که در فضای مجازی مقالات متعدد در باره آن نگاشته شده است و همچنین امکان تست رانندگی آن برای خبرنگاران همزمان با نمایشگاه خودرو شانگهای مهیا گردید، می توان این خودرو را جزو خودروهای پر هیاهو و جذابی دانست که چشم بسیاری به دنبال عرضه آن به بازار میباشد.
    با این حال شرکت مدیران خودرو بنا به گفته و عده مدیر عامل این شرکت ( آقای ژانگ گوبین) قصد دارد تا در چند ماه آینده موفق ترین و پر فروش ترین محصول چری را که معرفی کننده سبک جدید طراحی و مهندسی این شرکت میباشد را راهی بازار نماید.
    تیگو7 که برند جایزه طراحی از کشور ژاپن میباشد و همچنین چری بیشترین  بهره را از تیم مهندسی اروپایی-آمریکایی خود در تولید این محصول برده و به همین علت تیگو7 در بازار پر رقابت چین یکی از موفق ترین خودروهای شاسی بلند بوده و به فروش ماهانه بیش از 10000 دستگاه دست یافته است.
    تیگو7 دارای لیست بلند بالایی از تجهیزات ایمنی مانند انواع سیستمهای پایداری و ایربگ های جانبی و پرده ایی در کنار امکانات رفاهی چون دوربین 360 و سقف پانامرا میباشد و احتمالا بر طبق پیش بینی ها این محصول در محدوده قیمت 130تا 140 میلیون تومان قرار خواهد گرفت. علاقمندان میتوانند اخبار مربوط به این خودرو  را از طریق شبکه های اجتماعی و شبکه تلگرام چری  http://t.me/Tiggo_7  اطلاعات لازم را کسب نمایند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو