فونیکسریمکسبهتام

خودرویی ها در بازار سرمایه / ۱۷ اردیبهشت ۹۶

گروه خودرو کم رمق اما امیدوار

عصر خودرو- امروز یکشنبه هفدهم اردیبهشت ماه، گروه خودرو متعادل و مثبت بود، در ابتدای بازار جو گروه مثبت تر بود اما به تدریج معاملات رو به منفی در این گروه شاهد بودیم، نهایتا شاخص خودرویی ها به رشد ۱۱۹ واحدی بسنده کرد و در ارتفاع ۱۸ هزار و ۶۳۷ واحد قرار گرفت.

گروه خودرو کم رمق اما امیدوار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، در این روز سهامداران تعداد 257.7 میلیون سهام و حق تقدم از گروه خودرو به ارزش معاملاتی 33.3 میلیارد تومان در 18 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.
    امروز نماد خساپا  با رشد حدود 2 درصدی قیمت پایانی تاثیر 22 واحدی مثبت بر بورس داشت، این نماد در قیمت 125 تومان معاملاتی با 80 میلیون حجم معامله و ارزش معاملاتی 10 میلیارد تومان صدر نشین گروه در حجم و ارزش معاملات بود، با این حال حقوقی خساپا امروز بیشتر فروشنده بود و 30 میلیون سهم عرضه کرد در حالیکه 16.6 میلیون خریدار بود.
    اما نماد خودرو در حوالی صفر مثبت تابلو و قیمت 274 تومان قرار داشت و حقوقی این سهم بیشتر در نقش خریدار ظاهر شد، خاور نیز که از اطراف صف فروش در ابتدای بازار به صف خرید رسید، نهایتا صفش را عرضه کرد و به رشد 3 درصدی در قیمت 99.5 تومان بسنده کرد.
    خزامیا که تا 89 تومان در میانه بازار بالا رفته بود، اما تحت تاثیر جو گروه در آخر با قیمت 87 تومان در حوالی صفر منفی امروز را به پایان برد.
    خشرق و خفنر امروز را با صف خرید به ترتیب 4 میلیونی و 465 هزاری و در قمیت‌های 245 و 430 تومان در آستانه مثبت کامل به پایان رساندند، قیمت معامله و پایانی این دو سهم با هم اختلاف زیادی داشته به طوریکه قیمت پایانی خشرق 239 و خفنر 417 تومان بود، علاوه بر این نماد خفنر از هفته قبل تاکنون 54 درصد بازدهی نصیب سهامدارانش کرده است.
    خموتور نیز در آستانه مثبت کامل و در قیمت 355 تومان بود ولی صف خرید تشکیل نداد، در طرف مقابل خدیزل با افت 5 درصدی در قیمت 389 تومان و در آستانه صف فروش قرار داشت، خکاوه نیز در حاشیه 4 درصد منفی و قیمت 110 تومان جزو سرخ‌ترینهای گروه بود.
    به نظر می رسد این چند روز باقی مانده تا انتخابات نماد ها همچنان نوسان داشته باشند ولی به مرور به سمت مقاومت های قبلی خود حرکت کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط