فونیکسریمکسبهتام

طرح سه شنبه های بدون خودرو در فردیس اجرا می شود

عصر خودرو- سرپرست فرمانداری فردیس اعلام کرد که با هدف ترویج فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی و تشویق مردم به استفاده نکردن از خودروهای شخصی، طرح سه شنبه های بدون خودرو در این شهرستان از هفته اینده اجرا می شود.

طرح سه شنبه های بدون خودرو در فردیس اجرا می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، حمید احدی روز یکشنبه در نشست کارگروه امنیت و سلامت غذایی در محل سالن اجتماعات فرمانداری فردیس، افزود: این طرح با حضور روسای ادارات از فرمانداری فردیس به صورت دوچرخه سواری آغاز می شود.
    وی با اشاره به ضرورت حفظ سلامتی افراد جامعه و کاهش مشکلات ناشی از آلودگی هوا بیان کرد: استفاده از دوچرخه علاوه بر کاهش آلودگی هوا در کاهش بیماری ها و افزایش سلامتی در افراد نیز تاثیر به سزایی دارد.
    احدی با بیان اینکه مسئولان باید برای استفاده از دوچرخه در جامعه فرهنگ سازی کنند، اظهار داشت: این طرح با هدف ترغیب و تشویق مردم به استفاده از دوچرخه به جای خودروی شخصی، صرفه جویی در مصرف سوخت، ترویج ورزش و کاهش بار ترافیکی برگزار می شود.
    وی افزود: مقررشد برای موارد اضطراری دو پد هلیکوپتر در پارک های تندرستی در منطقه 3 و بهشت در منطقه 10 فردیس با هماهنگی مدیرکل مرکز فوریت های پزشکی استان البرز نصب شود.
    احدی افزود: طرح تشدید نظارت و کنترل ویژه ماه رمضان از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی با اولویت آش و حلیم و کارگاهای قنادی و تولید زولبیا و بامیا، رستوران و سایر مراکز و اماکن عمومی نیز اجرا می شود.
    وی اظهار داشت: هماهنگی برای آغاز عملیات احداث بیمارستان دیابت در شهرک ناز فردیس در حال انجام است.
    احدی روند ساخت بیمارستان 160 تختخوابی فردیس را مثبت ارزیابی کرد و گفت: عملیات ساخت بیمارستان به جدیت در حال انجام است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط