فونیکسریمکسبهتام

از سوی نگین خودرو اعلام شد

شرایط متنوع نقدی و اقساطی خرید رنو داستر+جدول

عصر خودرو-نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران در شرایط فروش بهاره خود، رنو داستر، شاسی‌بلند محبوب رنو را با شرایط متنوع نقدی و اعتباری عرضه کرده است.

شرایط متنوع نقدی و اقساطی خرید رنو داستر+جدول
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، رنو داستر یکی از محبوب‌ترین مدل‌های رنو در ایران است و در کلاس خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اوور توانسته سهم مناسبی از بازار را به دست آورد. نگین خودرو با آگاهی از علاقه عمومی خریداران به این خودرو، در طرح فروش ویژه بهار خود، داستر را با شرایط متنوع فروش نقدی و اعتباری به همراه هدایای ویژه خرید نقدی، آپشن‌های اضافی و سود مشارکت عرضه کرده است.
    بر اساس اعلام نگین خودرو، رنو داستر هم‌اکنون در مدل‌های 2016 (به تعداد محدود) و 2017 (تعداد محدود در مدل‌های تک دیفرانسیل) به خریداران عرضه می‌شود که علاوه بر امکانات استاندارد، بسته به مدل خودروها آپشن‌های اضافه‌ای نیز از سوی نگین خودرو بر روی خودروها نصب خواهد شد.
    در طرح فروش نقدی با تخفیف ویژه داستر، خریداران می‌توانند مدل‌های 2016 داستر را با قیمت نقدی 99میلیون و 900هزار تومان و تخفیف 4میلیون تومانی خریداری کنند. خودروهای مورد نظر از سری تک دیفرانسیل بوده و به همراه مانیتور و نویگیشن به خریداران عرضه می‌شوند. در این طرح، علاوه بر پرداخت یک باره قیمت خودرو با تحویل فوری، نگین خودرو امکان پرداخت دومرحله‌ای را نیز فراهم کرده است که در آن تحویل خودروها به‌صورت 30 روزه خواهد بود.
    نگین خودرو در شرایط فروش نقدی خود مدل‌های 2017 این خودرو را نیز با امکانات بیشتر و تغییرات ظاهری و داخلی عرضه کرده است که قیمت آن‌ها بین 111 تا 119 میلیون تومان است. بر این اساس خودروهای عرضه شده علاوه بر امکانات مدل‌های 2017، از مانیتور و نویگیشن نیز برخوردارند و تفاوت آن‌ها در تک دیفرانسیل یا دو دیفرانسیل بودنشان است. در مدل‌های تک دیفرانسیل، در صورت خرید نقدی خریداران از تخفیف 5میلیون تومانی بهره‌مند می‌شوند و در مدل‌های دو دیفرانسیل تخفیف 3میلیون تومانی در نظر گرفته ‌شده است ضمن آنکه در مورد خودروهای 2017، پرداخت قیمت خودرو به‌صورت دومرحله‌ای بوده و تحویل خودروها 30 تا 60 روزه است.
    نگین خودرو همچنین تمامی این خودروها را با شرایط فروش اعتباری نیز عرضه می‌کند. در شرایط فروش اعتباری مدل‌های 2016، خریدار از وام 55میلیون تومانی برخوردار خواهد شد که بازپرداخت آن 12 ماهه و بدون کارمزد است. در مدل‌های 2017 مبلغ وام 50میلیون تومان است و بازپرداخت آن بسته به مدل خودرو 10 یا 12 ماهه و بدون کارمزد خواهد بود.
    تمامی هزینه‌های جانبی خرید خودروها از جمله هزینه‌های ترهین در روش‌های اقساطی، بیمه اعتباری، بیمه بدنه، بیمه ثالث سال اول، عوارض دارایی، 10درصد شماره‌گذاری و مالیات بر ارزش افزوده در قیمت خودروها منظور شده است و خریدار نیاز به پرداخت مبلغ اضافی ندارد. در شرایط فروش اقساطی با تحویل 60 روزه، 20درصد سود مشارکت منظور شده است. همچنین کلیه خودروها دارای گارانتی 5 ساله یا 150 هزار کیلومتری هستند.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط فروش متنوع رنو داستر و دیگر محصولات رنو در ایران می‌توانید به وبسایت نگین خودرو به آدرس www.neginkhodro.com مراجعه نمایید.
    رنو داستر 2017 را بیشتر بشناسید
    رنو داستر بر روی پلتفرم X90 ساخته شده است و به این ترتیب خودرویی است با قابلیت‌های فنی مناسب و البته دوام بالا و هزینه نگهداری پایین. نگین خودرو به‌عنوان نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، چند سال پیش و به دنبال گسترش فعالیت‌های خود رنو داستر را روانه بازار ایران کرد و این خودرو به دلیل قیمت مناسب، توانایی‌های فنی و البته بهره‌گیری از نشان رنو توانست موفقیت زیادی در بازار کسب کند. نگین خودرو اکنون مدل‌های فیس‌لیفت 2017 این خودرو را با گیربکس اتوماتیک و سیستم دو یا چهارچرخ متحرک، امکانات بیشتر و ظاهری به‌روزتر روانه بازار کرده است که گزینه ایده‌آلی برای خرید در بازه قیمتی 100 میلیون تومان است. در مدل‌های 2017 داستر فاز2 به جلوپنجره جدید، چراغ‌های جلو با طراح جدید و رینگ‌های اسپرت مجهز است. از این نظر نمای ظاهری آن با داستر‌های پیشین متفاوت است. این البته همه داستان نیست چراکه وقتی وارد خودرو می‌شوید تغییرات را بیشتر حس خواهید کرد. طرح داشبورد، رودری‌ها، نوع پشت آمپر و غربیلک فرمان به‌کل تغییر کرده است. این تغییرات با سادگی همیشگی داستر همراه است، ولی نوع جدیدی از سادگی را بیان می‌کند. داشبورد دورنگ و رودری‌های جدید ارگونومی بهتری را به کابین داستر داده است و جایگیری دگمه‌ها در محل بهتری انجام شده است. در زمینه امکانات هم رنو با دست باز عمل کرده است و علاوه بر امکاناتی که پیش از این بر روی داستر می‌دیدم، کروزکنترل و لیمیتر به‌عنوان یکی از امکانات داستر فیس‌لیفت محسوب می‌شود که کنترل آن از روی فرمان انجام می‌شود. همچنین کامپیوتر سفر اطلاعات کاملی را به راننده می‌دهد و تنظیمات آن از طریق دگمه روی برف‌پاک‌کن امکان‌پذیر است. مانیتور، سنسور پارک عقب، GPS فعال، قابلیت اتصال AUX و USB، بلوتوث، چراغ روشنایی روز، صندلی شش حالته راننده، شیشه‌ها و آینه‌های جانبی برقی و ... از دیگر امکانات این خودرو است.
    رنو داستر دو دیفرانسیل به موتور دو لیتری چهار سیلندر DOHC مجهز است که 135 اسب بخار را با گشتاور 195 نیوتون متر تولید می‌کند. گیربکس چهار دنده‌اتوماتیک این خودرو به سیستم تیپ‌ترونیک و شروع حرکت در حالت برفی مجهز است. این خودرو امکان تنظیم نوع انتقال قدرت از کابین را دارد و می‌توانید برحسب شرایط، نیروی موتور را به چرخ‌های جلو یا چهارچرخ برسانید که حالت چهارچرخ هم دوضعیت هوشمند و ثابت دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو