فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو شانگهای ۲۰۱۷ (۲۲)

Haval H۶، میراث‌دار پرفروش ترین شاسی‌بلند چینی

عصر خودرو - سال ۲۰۱۶ تولید شاسی‌بلند ها و کراس‌اوور های ساخت چین (شامل برند های چینی و غیر چینی) با رُشد ۴۷.۱ درصدی به نسبت ۲۰۱۵، به مرز خیره‌کننده ۹ میلیون دستگاه رسید. و طبق روال سال های گذشته، هاوال H۶ با فروش ۵۸۰.۶۸۳ دستگاه، با اختلاف بسیار، محبوب ترین کراس‌اوور بازار چین لقب گرفت. با استایل مدرن و تناسبات تنومند تری که H۶ در نسل دوم به خود گرفته، جایگاه کراس‌اوور کامپکت هاوال دست‌نیافتنی تر نیز خواهد شد.

Haval H۶، میراث‌دار پرفروش ترین شاسی‌بلند چینی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در نسل جدید، آنچه که بیش از هر چیز جلب نظر می کند، رُخ و خطوط مدرن تر شده ای نزدیک به ساخته های بزرگتر هاوال است که در کنار فرم های پُف کرده و تنومند تر بدنه، ژست به واقع جذابی به H6 داده است. از نظر ابعادی، با 40 میلیمتری که از طول بدنه کم و به عرض آن افزوده شده، عملا تغییری در جاپای H6 در جاده اعمال نشده و فاصله بین دو محور نیز همان 2.680 میلیمتر نسل قبل است. اما متناسب با طراحی بدنه، کابین نیز بسیار مدرن فرم گرفته و در مجهز ترین تریم، با صفحه نمایش لمسی 12 اینچی سیستم مولتی‌مدیا و نمایشگر دیجیتال به جای نشانگر های آنالوگ پُشت فرمان عرضه خواهد شد.
طبق استراتژی تازه هاوال، H6 جدید در دو اتاق عادی (Red Label) و اسپرتی تر (Blue Label) عرضه خواهد که البته فعلا اتاق عادی معرفی شده. برای پیشرانه نیز در کنار واحد 2.0 لیتری توربو 197 اسبی متصل به گیربکس 7 سرعته اتومات دو کلاچ، یک موتور 1.3 لیتری توربو 138 اسب‌بخاری برای H6 های Red Label در نظر گرفته شده است. گفتنی است نسل فعلی H6، در محدوده قیمت 88.800 تا 140.800 یوان در چین عرضه می شود که به پول خودمان، بین 47 تا 74 میلیون تومان می شود.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط