فونیکسریمکسبهتام

قطعه ساز معروف جوابیه داد:

تحویل نخستین محموله خودروسازان ٣ روز پس از حادثه آتش سوزی کروز

عصر خودرو- شرکت قطعه سازی کروز اعلام کرد که ۳ روز کاری پس از واقعه آتش سوزی اولین محموله تولیدی تحویل خودروسازان شد.

تحویل نخستین محموله خودروسازان ٣ روز پس از حادثه آتش سوزی کروز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، در پی انتشار اخباری مبنی بر واردات قطعات بی کیفیت توسط قطعه ساز بزرگ کشور پس از آتش سوزی صورت گرفته در هفته گذشته، شرکت کروزبا رد صحت این خبر اعلام کرده که 3 روز کاری پس از واقعه آتش سوزی اولین محموله تولیدی تحویل خودروسازان شده است.

    در پاسخ این شرکت به خبر منتشر شده آمده است:

    حضور معاون اول ریاست جمهور در روز گذشته ( به نقل از خبر) در این شرکت، کذب محض و ناشی از اغراض شخصی مصاحبه شونده بوده و موجب انحراف افکار عمومی از واقعیت است.

    در خصوص پرداخت وجه به شرکت کروز لازم به ذکر است: مجموع مطالبات شرکت کروز ازخودروسازان، بیش از دوبرابر ادعای کمک مطروحه در مصاحبه است و القای کمک از جمله نکات عجیب و هدفدار مصاحبه فوق است. پرداخت مطالبات معوق شرکت کروز با توجه به وقوع آتش سوزی و در شرایطی که برخی قطعه سازان به خودروسازان بدهکارند؛ امری متعارف و منطقی است. متأسفانه مصاحبه شونده با نیتی از پیش تعیین شده سعی در القا تحلیلی غلط و خلاف واقع را دارد .

    شرکت کروز در قطعات اشاره شده (دسته سیم؛ECU و... ) تک سورس نبوده و در رقابت قیمت و کیفیت با سازندگان خارجی و داخلی  سهمی از بازار را به خود اختصاص داده است و از افتخارات ملی ما تولید کامل مجموعه ECU در شرکت کروز و دستیابی به تمامی سطوح توسعه فناوری در این حوزه است .

    شرکتهای سایپا و ایران خودرو نه تنها برای تأمین قطعات تولیدی شرکت کروز؛ منابع جایگزین در اختیار دارند، بلکه در برخی موارد تعداد منابع بیش ازدو سازنده است؛ لیکن خرید محصول بر اساس قیمت رقابتی و کیفیت است. با وجود وقوع این حادثه به لطف الهی و با عزم همه تامین کنندگان صنعت خودرو و خودروسازان ؛ رجاء واثق داریم که با آسیب حداقلی از این مقطع حساس عبور خواهیم نمود.

    ادعای عجیب شخص مصاحبه شده در مورد کالیبره نبودن  ECUهای وارداتی و محاسبات عجیب و بدون استناد ایشان؛ موضوعی است که تمامی نهادهای نظارتی دولتی و مؤسسه تحقیقاتی استاندارد را زیر سوال برده است و انتشار چنین مطالب خلاف واقعی فقط موجب تخریب صنعت خوردو سازی کشور و نهادهای نظارتی بر آن است.

    موکدا معروض می دارد شرکت کروز با استعانت از خداوند منّان و با تکیه بر توان 12000 نیروی دلسوز و توانا به عنوان بزرگترین تولیدکننده قطعات خودرو، منطبق براستاندارهای ملی و بین المللی بر سر پیمان خود و توسعه تولید و اشتغال در این سرزمین پای بند بوده و با گامهای بلند مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی را هموار خواهد نمود؛چنانکه شرکت در دوران تحریمهای ظالمانه غرب با تلاش مضاعف از تنگناهای تولید عبور نموده است؛ اکنون نیز با وجود زخم حادثه آتش سوزی، به فضل الهی وبا حرکت جهادی همه نیروهای متعهدوکاردان، تلاش خود را برای دایر بودن خطوط تولید و جلوگیری از توقف فعالیت خودروسازان به کار خواهد بست تا راه بر هر نوع گمانه زنی مغرضانه بسته شود .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو