فونیکسریمکسبهتام

مذاکره برای تجهیز ناوگان نیروی انتظامی با خودروهای داخلی

عصر خودرو- در بازدید فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ و هیات همراه از شرکت ایران خودرو دیزل طرفین در خصوص تامین و تجهیز ناوگان خودرویی نیروی انتظامی تهران بزرگ با استفاده از خودروهای تولیدی این شرکت مذاکره کردند.

مذاکره برای تجهیز ناوگان نیروی انتظامی با خودروهای داخلی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، در ابتدای این بازدید مدیرعامل ایران خودرو دیزل از آمادگی این شرکت برای تامین محصولات مورد نیاز نیروهای انتظامی و امنیتی خبر داد.

    رزازی با اشاره به اینکه ایران ‌خودرو دیزل با قدمتی بیش از 55 سال محصولات خود را به بیش از 30 کشور جهان صادر کرده است، تاکید کرد: ظرفیت تولید بالای 35 هزار دستگاه خودرو و تنوع توان تولید محصولات سبک و سنگین در شرکت ایران خودرو دیزل می‌تواند تمام نیازهای داخلی و خارجی در این حوزه را تامین کند.

    سردار ساجدی‌نیا فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ نیز پس از این بازدید با ابراز خشنودی از زحمات کارکنان شرکت ایران ‌خودرو دیزل در جهت خودکفایی صنعت کشور، هدف از این بازدید را آشنایی بیشتر با عملکرد این شرکت و برآورد امکانات آن برای تامین و تجهیز ناوگان خودرویی نیروی انتظامی بیان کرد.

    طبق اعلام ایران خودرو دیزل، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در این زمینه اظهار کرد: تلاش مدیران و کارکنان شرکت‌هایی همچون ایران ‌خودرو دیزل در جهت بهبود کیفی محصولات و رویکرد ارگان‌ها و مجموعه‌هایی همچون نیروی انتظامی به تولید ملی و داخلی می‌تواند آینده مطلوب و روشنی را برای کشور به ارمغان بیاورد.

    در این بازدید که روز یکشنبه و با همراهی سردار قادر کریمی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ و سردار محمدرضا مهماندار فرماندهی پلیس راهور تهران بزرگ صورت گرفت، میهمانان محصولات تولیدی ایران خودرو دیزل را از نزدیک مورد بررسی و آزمایش قرار دادند و مذاکرات خوبی میان طرفین در خصوص تامین و تجهیز ناوگان خودرویی نیروی انتظامی تهران بزرگ با استفاده از توان شرکت ایران خودرو دیزل صورت گرفت.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط