فونیکسریمکسبهتام

فرمانده نیروی انتظامی پیشوا:

سارق حرفه ای به ۸ فقره سرقت خودرو اعتراف کرد

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا از دستگیری سارق حرفه ای با ۸ فقره سرقت خودرو در این شهرستان خبر داد.

سارق حرفه ای به ۸ فقره سرقت خودرو اعتراف کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ مصطفی علیزاده صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت:  در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو پراید در یکی از شهرک های شهرستان پیشوا پرونده در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و مامورین با بررسی به عمل آمده و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی سارق شدند.

    این مقام انتظامی در ادامه افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی متهم در یکی از شهرستان های همجوار در حال رانندگی با خودرو پراید سرقتی ذکر شده دستگیر و به پلیس آگاهی این شهرستان منتقل شد.

    علیزاده گفت: متهم در ابتدا منکر هر سرقتی بوده که نهایتاً با توجه به دلایل و مستندات تهیه شده لب به اعتراف گشود و اقرار کرد که به اتفاق یکی از دوستانش اقدام به سرقت 8 دستگاه خودرو از شهرستان های پیشوا، پاکدشت، شهرری و تهران بزرگ کرده است.

    فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا ادامه داد: امنیت شهروندان مقوله ای است که اهمیت فراوانی برای پلیس داشته و تمام تلاش خود را برای فراهم کردن آن به کار می بندیم.

    وی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی و پس از تکمیل پرونده به دادسرا اعزام و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد، افزود: شهروندان عزیز با مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

      

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط