فونیکسریمکسبهتام

جیپ مجددا گرندچروکی را سریع ترین SUV جهان نامید

عصر خودرو- شرکت خودروسازی جیپ، مجددا تاکید کرد که گرندچروکی "تراک هاوک" این شرکت با شتاب ۳.۵ ثانیه سریع SUV جهان است.

جیپ مجددا گرندچروکی را سریع ترین SUV جهان نامید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، جیپ با رونمایی از گرندچروکی "تراک هاوک" 707 اسب بخاری که صفر تا 100 کیلومتر را ظرف تنها 3.5 ثانیه می پیماید، همه را غافلگیر کرده است.

    در حالیکه این شرکت مدعی است که سریع ترین SUV جهان را ساخته، منتقدان می گویند

    این خودرو برای رسیدن به تسلا مدل X راه درازی در پیش دارد.

    تسلا مدل X برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت، تنها به 2.9 ثانیه زمان نیاز دارد و تقریبا نیم ثانیه از "تراک هاوک" سریع تر است. این در حالیست که جیپ معتقد است که تسلا مدل X رقیب گرند چروکی محسوب نمی شود.

    این شرکت با بیان اینکه تسلا مدل  Xرا یک رقیب نمی داند، در بیانیه ای اعلام کرد: اطلاعات دسته بندی خودروها در سال 2016 نشان می دهد که جیپ گرند چروکی یک SUV سایز متوسط است در حالیکه تسلا مدل X یک CUV(کراس اور) لوکس سایز متوسط است. 

    "بیشتر خودروسازان و مصرف کنندگان قابلیت های آفرود و درجه ای از استحکام و سختی را ملاک تفاوت خودروهای SUV و کراس اورها می دانند. تسلا مدل X خودرویی سریع، جادار و همه فن حریف است ولی هیچ گونه مشخصه سختی و استحکام درباره آن وجود ندارد."

    جیپ افزود، جیپ گرند چروکی سریع SUV موجود در جهان و مدل X سریع ترین کراس اور موجود است و در عین حال یکی از سریع خودروهای ساخته شده تا به امروز صرف نظر از سگمنتی که در آن قرار می گیرد، است.

    این در حالیست که تسلا، مدل X را یک SUV میداند ولی هنوز به اظهارات جیپ واکنشی نشان نداده است.

    انتهای پیام

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم