فونیکسریمکسبهتام

استانی که آمار رهاسازی تصادفات آن ۱۰۰ درصد کاهش یافت

عصر خودرو- یک مسئول هلال احمر از کاهش ۱۰۰ درصدی عملیات رهاسازی در سوانح ترافیکی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان ایلام خبر داد.

استانی که آمار رهاسازی تصادفات آن ۱۰۰ درصد کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، محمد سلیمانی - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ایلام با انجام 31 مورد ماموریت از سوی امدادگران استان از 25 اسفند 95 تا 7 فروردین 96، گفت: ماموریت‌های امداد و نجات هلال‌احمر استان ایلام نسبت به مدت مشابه سال گذشته 34 درصد کاهش یافته است که قطعا بخشی از آن ناشی از افزایش فرهنگ ترافیکی و رعایت بیشتر نکات ایمنی و هشدارها از سوی مسافران نوروزی است.

    سلیمانی با اعلام گزارش طرح ملی امداد و نجات نوروزی 96 در استان ایلام از 25 اسفند 95 تا 7 فروردین 96، افزود:  بر این اساس در این مدت شاهد کاهش 50 درصدی ماموریت‌های ترافیکی در محورهای برون شهری استان و کاهش 100 درصدی عملیات رهاسازی در سوانح ترافیکی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

    وی با اشاره به اینکه ماموریت‌های ترافیکی با 9 مورد سهم 29 درصدی از ماموریت‌های امداد و نجات استان ایلام را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: در این زمینه امدادگران هلال‌احمر به 388 تن از هموطنان خدمات امدادی لازم را ارئه کرده و علاوه بر نجات 32 تن از حوادث، 22 تن را به مراکز درمانی منتقل کرده و به 2 تن دراستان زنجان خدمات درمان سرپایی ارائه کردند.

    مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ایلام با بیان اسکان اضطراری 22 تن از هموطنان در استان ایلام، اعلام کرد: به علاوه 27 تن از مسافران نوروزی در استان ایلام از خدمات اسکان بهره بردند.

    ارائه خدمات امدادی به 525 تن از هموطنان در استان زنجان

    مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر زنجان با اعلام کاهش 35 درصدی ماموریت‌های امداد و نجات از 25 اسفند 95 تا 7 فروردین 96؛ نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این استان، گفت: امدادگران استان در این مدت در 64 ماموریت امدادی خدمات لازم را به 525 تن از هموطنان خود ارائه کردند.

    شهرام میرزایی با اعلام گزارش طرح ملی امداد و نجات نوروزی 96 در استان زنجان از 25 اسفند 95 تا 7 فروردین 96، افزود: بر این اساس در این مدت شاهد کاهش 29 درصدی ماموریت‌های ترافیکی در محورهای برون شهری استان و کاهش 70 درصدی عملیات رهاسازی در سوانح ترافیکی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم

    وی با اشاره به اینکه ماموریت‌های ترافیکی با 44 مورد سهم 69 درصدی از ماموریت‌های امداد و نجات را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: در این زمینه امدادگران هلال‌احمر به 525 تن از هموطنان خدمات امدادی لازم را ارئه داده و علاوه بر نجات 32 تن از حوادث، 25 تن را به مراکز درمانی منتقل کرده و به 307 تن در استان زنجان خدمات درمان سرپایی ارائه کردند.

    مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر زنجان با بیان انجام 3 مورد عملیات و رهاسازی 7 مصدوم در سوانح ترافیکی، اعلام کرد: به علاوه 30 تن از هموطنان در استان زنجان از خدمات اسکان اضطراری بهره بردند.

    نجات 52 تن از حوادث و انتقال 39 مصدوم به مراکز درمانی

    همچنین  سعید کنعانی - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی با اعلام کاهش 40 درصدی در ماموریت‌های امداد و نجات از 25 اسفند 95 تا 7 فروردین 96؛ نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این استان، گفت: امدادگران استان در این مدت در 56 ماموریت امدادی خدمات لازم را به 3 هزار و 83 تن از هموطنان خود ارائه کردند.

    کنعانی با اعلام گزارش طرح ملی امداد و نجات نوروزی 96 در استان آذربایجان شرقی از 25 اسفند 95 تا 7 فروردین 96، افزود:  بر این اساس در این مدت شاهد کاهش 31 درصدی ماموریت‌های ترافیکی در محورهای برون شهری استان و کاهش 50 درصدی عملیات رهاسازی در سوانح ترافیکی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

    وی با اشاره به اینکه ماموریت‌های ترافیکی با 44 مورد سهم 79 درصدی از ماموریت‌های امداد و نجات را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: در این زمینه امدادگران هلال‌احمر به 3 هزار و 83 تن از هموطنان خدمات امدادی لازم را ارئه داده و علاوه بر نجات 52 تن از حوادث، 39 تن را به مراکز درمانی منتقل کرده و به 19 تن دراستان زنجان خدمات درمان سرپایی ارائه کردند.

    مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی با بیان انجام 4 مورد عملیات و رهاسازی 11 مصدوم در سوانح ترافیکی، اعلام کرد: به علاوه 11 تن از هموطنان در استان زنجان از خدمات اسکان اضطراری بهره بردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو