فونیکسریمکسبهتام

اخبار ترافیکی نوروز (۴۷)

محدودیت تردد خودروهای سنگین در جاده‌های اردبیل اعلام شد

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: محدودیت تردد خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی استان مشخص شده است.

محدودیت تردد خودروهای سنگین در جاده‌های اردبیل اعلام شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، علی رحمتی بعدازظهر شنبه در نشست مشترک با اصحاب رسانه تصریح کرد: از ساعت هشت صبح تا 12 شب در روزهای 26، 27، 28 و29 اسفندماه تردد انواع تریلی و کامیون ممنوع شده است.

    وی افزود: علاوه بر این تردد تریلی و کامیون در روزهای 11، 12 و 14 فرودین ماه نیز در محورهای اردبیل- آستارا و اردبیل- سرچم ممنوع است.

    مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تأکید کرد: از 11 تا 13 فرودین نیز تردد تریلی و کامیون در محورهای اردبیل- سراب و اردبیل- خلخال ممنوع خواهد بود.

    رحمتی با تأکید به اینکه این اقدام با هدف بهبود تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان طی تعطیلات نوروزی است، اضافه کرد: در طول تعطیلات نوروزی 390 دستگاه اتوبوس، 216 دستگاه مینی‌بوس و 610 دستگاه سواری جهت حمل‌ونقل مسافران آماده‌سازی شده است.

    وی تأکید کرد: علاوه بر این تمامی راهدارخانه‌ها و نمازخانه‌های بین‌راهی آماده‌سازی و نظافت شده و آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی است.

    مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان به آماده‌سازی پایانه مرزی بیله سوار جهت تردد مسافران ایرانی و خارجی نیز اشاره کرد و افزود: ساعت تردد به منظور رفاه حال مسافران از هشت صبح تا 9 شب افزایش یافته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط