فونیکسریمکسبهتام

رییس پلیس راه استان زنجان:

۸۰ واحد گشتی پلیس راه درمحورهای مواصلاتی استان زنجان مستقر شدند

عصر خودرو- رییس پلیس راه استان زنجان گفت: ۸۰واحد گشتی درمحورهای مواصلاتی استان زنجان در طرح نوروزی پلیس راه فعال خواهندبود.

۸۰ واحد گشتی پلیس راه درمحورهای مواصلاتی استان زنجان مستقر شدند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ علی اصغر شیر محمدی افزود: در طرح نوروزی پلیس راه استان زنجان 80واحد گشتی از امروز«چهارشنبه» 25 اسفندمااه سال 95 تا 15 فروردین سال 96  درمحورهای مواصلاتی استان زنجان فعال خواهندبود.

    وی  با اشاره به اینکه شعارامسال پلیس راهورپرهیز از خطر ، آرامش درسفراست، ادامه داد: همچنین 80دوربین سیار، 38  دوربین نظارتی و 20 دوربین ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان زنجان برتردد خودرو ها نظارت  وتخلفها را ثبت می کند.

    رئیس پلیس راه استان زنجان، برکنترل جدی محسوس و نامحسوس پلیس راه از ناوگان های مسافربری هم تاکید کرد و گفت: پلیس راه در این میان تست سلامت رانندگان را در دستور کاری خود دارد و با متخلفان برخورد جدی می کند.

    شیر محمدی افزود: پلیس راه با رانندگانی که از قوانین تخلف و یا از مواد مخدر و الکل استفاده کنند برخورد شدید کرده و خودروی آنها متوقف می شود.

    وی همچنین از رانندگانی که خودرو خود را معاینه فنی نکرده اند خواست تا نسبت به این امر توجه جدی داشته باشند و افزود: شهروندان زنجانی در ایام نوروز به هنگام تردد در محورها با رعایت قوانین رانندگی و حرکت با سرعت مطمئنه سلامتی خود و دیگران را تضمین کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط