فونیکسریمکسبهتام

آغاز طرح ترافیکی نوروزی مدیاموتورز از فردا

عصر خودرو:رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در رزمایش بزرگ ترافیکی و سفر نوروز ۹۶ به اجرای طرح نوروزی پلیس راهور با همکاری مدیاموتورز از ۲۵ اسفند ماه اشاره کرد و گفت: طرح نوروزی امسال با شعار «پرهیز از خطر، آرامش در سفر» تا ۱۴ فروردین ۹۶ ادامه دارد.

آغاز طرح ترافیکی نوروزی مدیاموتورز از فردا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز 96 که با حضور همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی در ضلع جنوبی حرم مطهر حضرت امام(ره) در حال برگزاری است، به برنامه‌ریزی یک ساله برای اجرای این همایش اشاره و اظهار داشت: این رزمایش با همکاری تمام دستگاه‌های امدادی و خدماتی و برای برقراری نظم و ایجاد آرامش برای هم‌وطنان برگزار می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا تصریح کرد: نوروز امسال با نوروز گذشته تفاوت‌هایی خواهد داشت، چرا که در یازده ماهه امسال یک و نیم میلیون راننده جدید گواهینامه گرفتند و یک میلیون و 700 هزار وسیله نقلیه نیز به چرخه ترافیک و حمل و نقل اضافه شده است.
وی تعداد خودروهای شماره‌گذاری‌شده در سطح کشور را 19 میلیون عنوان کرد و بیان داشت: 12 میلیون موتورسیکلت نیز در چرخه حمل و نقل کشور موجود است.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی کشور به اجرای رزمایش ترافیکی از 25 اسفند لغایت 14 فروردین 96 اشاره و اعلام کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی کشور، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های امدادی و خدماتی با همکاری شرکت مدیاموتورز با تمام توان در نوروز 96 برای خدمت به هم‌وطنان آماده‌اند و با شعار پرهیز از خطر، آرامش در سفر به هم‌وطنان خدمت‌رسانی خواهند کرد.
مهری به شرایط آب و هوایی کشور در نوروز 96 پرداخت و گفت: طبق پیش‌بینی هواشناسی،‌بارش برف و باران را در ایام نوروز شاهدیم، بنابراین از همه هم‌وطنان تقاضا داریم که با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده‌ها و معابر تردد کنند تا نوروز خوبی را برای خود و دیگران به ارمغان بیاورند.

وی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های انتظامی، ترافیکی، خدماتی و امدادی جمع شده‌اند تا بتوانند خدمات خوبی را برای هم‌وطنان رقم بزنند تا آرامش را در نوروز 96 شاهد باشیم.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۷۱
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
      آرشیو