فونیکسریمکسبهتام

بازی موبایلی جذاب برای علاقمندان به رانندگی

عصر خودرو- اگر عاشق رانندگی هستید و دوست دارید بدانید در یک مسیر پیچیده و غیر قابل پیش‌بینی چند ماشین را می‌توانید کنترل کنید، برای این آخر هفته بازی Does not Commute را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بازی موبایلی جذاب برای علاقمندان به رانندگی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایران آنلاین، کاری که در این بازی شما باید انجام دهید رساندن یک ماشین غیرقابل توقف از نقطه A به نقطه B است.
    پس از رساندن این ماشین به مقصد، حالا باید ماشین دیگری در همان مسیری که ماشین قبلی را هدایت کردید هدایت کنید .در این مسیر هم باید مراقب تصادف این ماشین با ماشین اولی باشید. پس از رساندن ماشین دوم به مقصد تعیین شده باز هم این اتفاق و رساندن ماشین‌های بعدی به مقصد‌های دیگر ادامه پیدا می‌کند. در واقع این کار آنقدر ادامه پیدا می‌کند و شما به تعداد ماشین‌ها می‌افزایید تا شهری پر ترافیک درست شود. در نهایت اگر بتوانید همین ماشین را از این ترافیکی که خود شما آن را شکل داده اید، سالم از مسیر بگذرانید برنده شده‌اید. حواستان باشد که هر ماشین، وزن، سرعت و هندلینگ مخصوص به خود را دارد. در نتیجه در محاسبات خود برای توقف ماشین‌ها باید این موارد را نیز در نظر بگیرید. به این نکته توجه داشته باشید که بازی را در زمان محدود مشخص شده به انجام برسانید. در نتیجه تصادف کردن، کار شما را با تأخیر همراه می‌کند. همچنین می‌توانید در طول بازی، به عقب بازگردید اما در ازای از دست دادن یک ثانیه ارزشمند. افزونه سرعتی، زرهی و اصطکاکی از ابزارهای کمکی در این بازی است که می‌تواند به سرعت شما و ذخیره زمان کمک کند.
    به‌عنوان مثال افزونه سرعت با وجود افزایش سرعت ماشین، باعث کاهش اصطکاک ماشین در جاده می‌شود. شاید فکر کنید که این بازی یک بازی در سبک مسابقات رانندگی سرعت است اما باید بدانید که
    Does not Commute یک بازی کاملاً فکری است و شما باید با حساب و کتاب مشخص بتوانید ماشین‌ها را هدایت کنید. این بازی به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و Ios قرار گرفته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم