فونیکسریمکسبهتام

پارس خودرو پایگاه انجام تست صنعتی رنگ خودرو رنو در خاورمیانه

عصر خودرو : شرکت پارس خودرو موفق به دریافت گواهی انجام تست صنعتی رنگ خودرو منطبق بر استاندارد شرکت رنو فرانسه به مدت سه سال شد.

پارس خودرو پایگاه انجام تست صنعتی رنگ خودرو رنو در خاورمیانه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۲:۴۹

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از اداره اطلاع رسانی و تبلیغات شرکت پارس خودرو، مجتبی استاد رحیمی – معاون تضمین کیفیت شرکت پارس خودرو با بیان این مطلب افزود: شرکت پارس خودرو با دریافت گواهی انجام تست صنعتی رنگ خودرو منطبق بر استاندارد رنو، تنها شرکت تولید کننده محصولات رنو در خاورمیانه است که توانایی ارایه خدمات به سایر خودروسازانی که محصولات رنو را تولید می کنند، دارد.
    وی با اشاره به قابلیت ارائه خدمات به کشورهای روسیه، مراکش، هند و رومانی تصریح کرد: پیش از این تست صنعتی محصولات رنو شرکت پارس خودرو طی دو دوره سه تا شش ماهه در تکنو سنتز (TCR) فرانسه صورت می گرفته است.
    به گفته وی، در تعاملاتی که با شرکت رنو صورت گرفته است شرکت پارس خودرو به عنوان یکی از پایگاه های معتبر این شرکت، تست صنعتی رنگ خودرو منطبق بر استاندارد رنو را درخصوص محصولات تولیدی این شرکت توسط سایر شرکت های تولیدکننده داخلی نیز برعهده دارد.
    معاون تضمین کیفیت پارس خودرو با تاکید بر رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جهاد اقتصادی، گفت: این دستاورد برای شرکت پارس خودرو همراه با صرفه جویی های مالی و زمانی، از طریق ارائه خدمات به سایر شرکت های تولید کننده محصولات رنو درآمدزایی دارد.
    وی افزود: آزمایشگاه کیفیت مواد و قطعات شرکت پارس خودرو با مجهز شدن به دستگاه هایی همچون زنون، سیکل خوردگی، واش براش، گرادیان و... موفق به دریافت این گواهی شده است.


    کرمان موتوراکستریم