فونیکسریمکسبهتام

کاهش ۴۰ درصدی امتیاز منفی محصولات ایران خودرو

عصر خودرو : از اوایل سال ۸۸ تا پایان سال ۸۹ نمرات منفی محصولات ایران خودرو به طور میانگین ۴۰ درصد بهبود پیدا کرده که در سطح جهانی بی نظیر است.

کاهش ۴۰ درصدی امتیاز منفی محصولات ایران خودرو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۲:۳۳

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از ایکو پرس مهندس کیانوش پورمجیب معاون کیفیت ایران خودرو با بیان این مطلب، گفت: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران سیستم های مختلف خودرو شامل بدنه، سیستم تعلیق، رنگ، تزیینات، برق و ایمنی را به صورت روزانه ارزیابی و از نظر مغایرت با هدف های تعیین شده به چهار سطح خیلی خوب، خوب، قابل قبول و حداقل قابل قبول تقسیم می کند.
    وی افزود: هر یک از این چهار سطح به نوبه خود، دو سطح را در بر دارد و بر این اساس سطوح چهارگانه کیفیت شامل ای و ای پلاس، بی و بی پلاس، سی و سی پلاس و دی و دی پلاس است.
    معاون کیفیت ایران خودرو افزود: در حال حاضر 206 و 206 اس دی، تندر و سوزوکی در سطح ای پلاس قرار دارد و 405 و سمند با یک رتبه ارتقاء در سطح ای قرار گرفته اند. پارس نیز تا کمتر از یک ماه دیگر از سطح بی پلاس به ای ارتقا می یابد.
    پورمجیب از ارتقای دو رتبه ای روآ خبر داد که در نتیجه آن، این محصول به سطح بی رسیده است.
    معاون کیفیت ایران خودرو افزود: بر اساس آیین نامه ارتقای کیفیت وزارت صنایع، تمامی محصولات باید در سال 92 به سطوح خوب و خیلی خوب ارتقا یابد که ایران خودرو هم اکنون این هدف رابرای کلیه محصولات سواری پوشش داده است.
    وی اجرای برنامه های گسترده و جدی را مهم ترین عامل در کاهش نمرات منفی محصولات ایران خودرو دانست و گفت: این اقدامات، شاخص های کیفیت خدمات پس از فروش را نیز ارتقا بخشیده است.
    معاون کیفیت ایران خودرو از تداوم بهبود نمرات منفی محصولات ایران خودرو خبر داد و اظهار داشت: این گروه صنعتی هدف گذاری های وزارت صنایع را کافی ندانسته و کاهش نمرات منفی تا سطح برترین خودروسازان جهانی را با جدیت دنبال می کند.



    کرمان موتوراکستریم