فونیکسریمکسبهتام

رییس راهور شهرستان ورامین:

ورامین با کمبود پارکینگ مواجه است

عصر خودرو- رییس پلیس راهور شهرستان ورامین با اشاره به کمبود پارکینگ در ورامین گفت: از مردم و به خصوص رانندگان تاکسی می خواهیم در روزهای پایان سال برای کاهش ترافیک همکاری کنند.

ورامین با کمبود پارکینگ مواجه است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودو» به نقل از مهر ، سرهنگ مهدی نوفرستی بیان کرد: برخی رانندگان تاکسی ها در روزهای آخر سال که ترافیک سنگین شهر ورامین مردم را آزار می دهد با توقف خودرو خود در خارج از ایستگاه برای همشهریان ایجاد مزاحمت کرده و در تردد دیگر خودروها در میدان امام خمینی(ره) مشکل ایجاد می کنند که پلیس در صورت مشاهده با چنین افراد سهل انگار که نسبت به قوانین بی احترامی می کنند برخورد قانونی خواهد کرد.

    وی اضافه کرد : پلیس در صورت مشاهده این تخلف علاوه بر اعمال قانون، خودرو را به پارکینگ انتقال خواهد داد و هیچ اغماضی در برخورد با متخلفان نخواهیم داشت.

    رییس پلیس راهور شهرستان ورامین اظهار کرد:گاه دیده شده که این تاکسی ها با بی توجهی و توقف خودروهای خود خارج از ایستگاه تاکسی سبب مسدود شدن خیابان و اتلاف وقت تعداد زیادی از مردم می شوند که پلیس اینگونه تخلفات را بر نمی تابد.

    نوفرستی افزود: همه با هم باید سعی کنیم تا این روزها را با آرامش ترافیکی برای خود و دیگر همشهریان سپری کنیم و این امر هرچه به پایان سال نزدیک تر شده و بار ترافیکی سنگین تر شود اهمیت بیشتری خواهد یافت.

    وی با بیان تقدیر پلیس از کسبه فرآورده های گوشتی میدان رازی به دلیل تخلیه بار در ساعات خلوت، تصریح کرد: این اقدام کسبه سبب ایجاد نظم و سهولت عبور و مرور شده است.

    وی ضمن درخواست از تمامی کسبه به خصوص سوپر مارکت ها و فرآورده های گوشتی برای اجتناب از تخلیه بار در ساعات 9 صبح الی 13 و نیز از ساعت 17 به بعد اظهارکرد: اگر خواهان ترافیک روان و آسان در سطح شهر ورامین هستیم هم رانندگان و هم کسبه و نیز همه مردم باید در این جهت گام برداشته و اقدامات عملی و موثری انجام دهند.

    رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان ورامین گفت: با توجه به کمبود  پارکینگ در مرکز شهر ورامین از کسبه مرکز شهر می خواهم حتی الامکان با خودروهای شخصی به محل کسب خود مراجعه نکنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط