فونیکسریمکسبهتام

برند فاینانس:

فراری، پورشه و فولکس‌واگن برترین برندهای خودرویی جهان شدند

عصر خودرو- یک بررسی جهانی روی برندهای بین‌المللی نشان می‌دهد که فراری، پورشه، فولکس واگن و سئات قوی‌ترین برند خودرویی جهان است.

فراری، پورشه و فولکس‌واگن برترین برندهای خودرویی جهان شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، براساس این بررسی، این خودروساز ایتالیایی همچنین چهارمین برند قدرتمند در بین تمام صنایع است و تنها برندهای لگو(اسباب بازی سازی)، گوگل و نایک بالاتر از آن قرار دارند.

    این فهرست از سوی موسسه برند فاینانس، یک شرکت پیشرو مشاور در امر استراتژی و ارزشیابی که برندهای هزاران شرکت بزرگ دنیا را مورد ارزیابی قرار می‌دهد، ارائه شده است.

    هر برند ابتدا برای مشخص شدن قدرت و توانش براساس فاکتورهایی همچون سرمایه بازاریابی، نام آشنایی، وفاداری، رضایتمندی کارکنان و اعتبار شرکت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

    براساس اعلام برند فاینانس، قدرت برند فراری در سال جاری سه نمره افزایش یافته و به 92 رسیده است.

    در جایگاه دوم برندهای خودرویی جهان پورشه با نمره 86، فولکس واگن و سئات با 84.9، ب ام و با 84.5، رنو با نمره 84.2، فورد(83.8)، تویوتا(83.1)، رولزرویس(83 و لامبورگینی با 82.3 قرار دارند. 

    دیوید های، مدیرعامل موسسه برندفاینانس گفت: این حقیقت که فراری توانسته درآمدهای خود را بدون به خطر انداختن قدرت برند افزایش دهد، نشان میدهد که فرمول کاملی را برای استفاده از ارزش برند و به حداکثر رساندن ارزش سهام سهامداران پیدا کرده است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم