فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین:

۲۴ راهدارخانه در استان قزوین آماده خدمت رسانی به مسافران است

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: در اجرای طرح زمستانی با استقرار ۳۰۰ راهدار در ۲۴ راهدارخانه استان به رانندگان و مسافران شبانه روزی خدمت رسانی می شود.

۲۴ راهدارخانه در استان قزوین آماده خدمت رسانی به مسافران است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، افشین پیرنون اظهارداشت: از آغاز اجرای عملیات راهداری زمستانی 300 نفر ازپرسنل راهداری استان قزوین با استقرار شبانه روزی در راهدارخانه ها آماده خدمت رسانی هستند.

    وی افزود: همزمان با آغاز زمستان با استفاده از 250 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین که در  24 راهدارخانه استان مستقر شده اند در قالب 30  اکیپ عملیات راهداری زمستانی انجام می شود.

    پیرنون تصریح کرد:اززمان آغاز بارشها در فصل سرد امسال در مجموع شاهد 383 ساعت بارش باران، 133 ساعت بارش برف و 136 ساعت وزش باد و وقوع کولاک در محورهای مواصلاتی استان قزوین بوده ایم و در تمام این ساعات راهداران پر تلاش با بهره گیری از توان ناوگان ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و خودروهای سواری کمک دار به صورت شبانه روزی عملیات راهداری را انجام داده اند.

    وی خاطرنشان کرد: تاکنون 8242 کیلومتر باند در سطح راههای استان عملیات برف روبی انجام شده و در عملیات نمک پاشی و برف روبی محورهای مواصلاتی استان هم بیش از 5 هزار تن ماسه و نمک در سطح راهها مصرف شده است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اضافه کرد: در عملیات راهداری زمستانی علاوه بر بازگشایی محورهای اصلی و فرعی و روستایی به 1400 خودرو گرفتار در برف و کولاک توسط عوامل راهداری امدادرسانی شده و به 51 نفر از سرنشینان خودروهایی که در شرایط نامساعد جوی تجهیزات کافی برای ادامه مسیر نداشتند اسکان داده شده است.

    پیرنون ضمن تشکر از همدلی و هماهنگی دستگاههای مرتبط در ارائه خدمت رسانی به شهروندان ابرازامیدواری کرد با ایجاد بسترهای لازم و ارتقاء سطح خدمات رضایت مندی هموطنان نیز فراهم گردد.

    وی همچنین به منظور تضمین سلامت سفرهای زمستانی برای هموطنان عزیز ضمن تاکید بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، خواستار همکاری با راهداران شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو