فونیکسریمکسبهتام

نسل جدید کراس‌اوور محبوب کیا به ایران رسید

فروش کیا اسپورتیج نسل جدید از سوی اطلس خودرو آغاز شد

عصر خودرو- اطلس خودرو، نماینده کیا موتورز کره در ایران فروش نسل جدید کیا اسپورتیج را آغاز کرد.

فروش کیا اسپورتیج نسل جدید از سوی اطلس خودرو آغاز شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، کیا اسپورتیج از محبوب‌ترین کراس‌اوور‌های بازار ایران است و در دو نسل قبلی توانسته نظر طیف گسترده‌ای از علاقه‌مندان خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اوور با به خود جلب کند. اطلس خودرو، نماینده کیا موتورز کره جنوبی در ادامه روند توسعه محصولات کیا در ایران فروش نسل جدید این خودرو را آغاز کرده است و به این ترتیب بار دیگر شاهد قدرت‌نمایی کیا اسپورتیج در بازار خودروهای وارداتی کشور خواهیم بود.
    بر اساس اعلام اطلس خودرو، کیا اسپورتیج هم‌اکنون در مدل‌های 2017 و با موتور 2.4 لیتری 181 اسب بخاری با قیمتی در حدود 174میلیون تومان با تحویل 90 روزه به خریداران عرضه می‌شود که متقاضیان می‌توانند با پیش‌پرداخت 100 میلیون تومانی این خودرو را ثبت‌نام کنند.
    نسل جدید کیا اسپورتیج از نظر ظاهری تفاوت‌های آشکاری با نسل پیشین خود دارد اما همچنان رگه‌های محصولات مختلف کیا را می‌توان در آن دید و از این نظر همچنان ظاهری جوان‌پسند و جسور دارد. موتور 2.4 لیتری این خودرو از فناوری تزریق مستقیم سوخت بهره می‌برد و توان آن نسبت به نسل پیشین افزایش یافته است و می‌تواند 181 اسب بخار قدرت تولید کند که در این کلاس عدد قابل توجهی است. این قدرت از طریق گیربکس 6 سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دستی دنده‌ها به چرخ‌ها می‌رسد ضمن آنکه مصرف ترکیبی این موتور به دلیل بهره‌گیری از فناوری‌های جدید، 8.5 لیتر در یکصد کیلومتر است.
    همان‌گونه که از محصولات کیا انتظار می‌رود، اسپورتیج با طیف کاملی از امکانات رفاهی و ایمنی روانه بازار شده تا خریداران از این نظر کمبودی احساس نکنند. از نظر ایمنی این خودرو به طیف کامل ایربگ‌ها مجهز است تا به‌خوبی در تصادفات بتواند از سرنشینان محافظت کند. سیستم کنترل ایستایی در سربالایی HAC، کنترل ایستایی در سراشیبی DBC، کنترل پایداری الکترونیک ESP و تشخیص نقطه کور BSD از جمله امکانات ایمنی این خودرو است ضمن آنکه برای پارک آسان‌تر آن، سنسور‌های پارک در جلو و عقب نصب شده و دوربین دید عقب هم بر روی آن قرار گرفته است.


    نسل جدید کیا اسپورتیج به چراغ‌های زنون، چراغ‌های LED روشنایی در روز، سیستم شستشوی چراغ‌ها، چراغ‌های LED عقب و قابلیت روشن و خاموش شدن اتوماتیک چراغ‌ها مجهز است. به‌علاوه به‌صورت استاندارد بر روی آن سیستم ورود و استارت بدون کلید، ترمز پارک برقی، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، تنظیم برقی صندلی راننده و سرنشین، گرم‌کن تمام صندلی‌ها و فرمان و سردکن صندلی‌های جلو، سانروف پاناروما، صفحه نمایشگر 5 اینچ لمسی، اسپیکرهای JBL، شارژ بیسیم تلفن همراه، سیستم صوتی با قابلیت اتصال به تلفن همراه از طریق بلوتوث، سنسور باران، سیستم تشخیص صدای راننده و ... نیز مجهز است تا در زمینه امکانات رفاهی نیز کمبودی در این خودرو وجود نداشته باشد.
    کیا اسپورتیج جدید با طول بدنه 4480 میلی‌متر و فاصله محوری 2670 میلی‌متر، خودرویی جادار است که به‌خوبی می‌تواند نیازهای جوانان و خانواده‌ها را در سفرهای شهری و بین‌شهری برآورده کند.
    نسل جدید کیا اسپورتیج به‌تازگی در بازارهای جهانی وارد شده است و اطلس خودرو با عرضه آن به کشور می‌تواند بار دیگر این بخش از بازار را در اختیار خود بگیرد.
    برای کسب اطلاعات در زمینه شرایط فروش محصولات کیااینجا را ببینید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو