فونیکسریمکسبهتام

اطلاعیه سازمان راهداری در پی حوادث محورهای برف‌گیر

نیروهای راهدار تمام وقت در جاده‌ها‌ مستقرند

عصر خودرو- سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در اطلاعیه‌ای اعلام کرد راهداران در طرح زمستانی راهداری به صورت تمام‌وقت در جاده‌‌ها مستقر هستند و در صورت وجود شرایط نامناسب جوی، به مسافران کمک می‌‌کنند.

نیروهای راهدار تمام وقت در جاده‌ها‌ مستقرند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴:۰۰

    به گزارش‌ پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سازمان راهداری امروز ‌اطلاعیه‌ای درباره راهداری جاده‌ای و تردد مسافران در محورهای سردسیر منتشر کرد.

    در این اطلاعیه آمده است:‌ به آگاهی همه هموطنان‌ می‌رساند که در پی بارش‌های اخیر و نزولات و شرایط ویژه جوی در برخی از استان‌ها به ویژه در مناطق سردسیر و جاده های کوهستانی و بالاخص محورهای شمالی کشور، همه نیروهای امدادی و خدماتی حاضر در محورهای مواصلاتی از جمله نیرو‌های تلاشگر و زحمتکش راهدار که در این مناطق مستقر شده‌اند در صحنه حاضر بوده و مشغول خدمت رسانی به مسافران و استفاده کنندگان از راه‌ها ‌هستند.

    این اطلاعیه اضافه می‌کند: شرایط حاکم و دمای بسیار پایین‌، مه گرفتگی و کولاک کم سابقه در روز و شب گذشته در برخی از محورها و مناطق به حدی بود که تردد را برای همه وسایل نقلیه دشوار و کند کرده بود،بنابراین پلیس راه کشور با هماهنگی‌های لازم نسبت به انسداد این مسیرها اقدام کرده و تلاش برای خروج آن دسته از خودروها و مسافران در مسیر انجام می‌شود که در بین متاسفانه تعدادی از خودروها بدون داشتن تجهیزات و امکانات لازم زمستانی مبادرت به سفر کرده بودند که کار نیروهای امدادی را دشوارتر کردند.

    در بخش دیگری از این اطلاعیه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای آمده است: مسئولان ذیربط در همه این ایام در کنار تلاشگران زحمتکش اعم از راهداران، نیروهای پلیس راه، هلال احمر، اورژانس و سایر سازمان‌های خدماتی حضور داشته و هماهنگی‌های لازم را به انجام رسانده و همه امور را تحت کنترل داشته‌اند‌؛ با قدردانی و قدرشناسی از عنایت‌، ‌توجه‌ و حساسیت ملت بزرگ و قدرشناس کشور که ضمن عدم انجام سفرهای غیر ضروری به پیام‌ها و هشدارهای منتشر شده از سوی این سازمان و سایر ارگانها توجه ویژه داشتند‌، به اطلاع می‌رساند که در روزهای گذشته همه عوامل جاده‌ای به طور شبانه روز با امکانات لازم در خدمت کاربران جاده‌ای بودند و در کنار جان‌باختن رئیس اداره راهداری پردیس، حتی تعدادی از امدادگران از جمله راهدار زحمتکش استان لرستان در حین خدمت رسانی مصدوم و هم اینک در بیمارستان بستری ‌هستند.

    در بخشی از این اطلاعیه آمده است: ‌از همه هموطنان درخواست می‌شود به هیچ عنوان به مطالب غیر واقع منتشره در برخی از شبکه ها و فضاهای مجازی توجه نکرده و هیچگونه نگرانی را متوجه خود و دیگران نکنند.

    در پایان این اطلاعیه امده است: ضمن تشکر مجدد از همه همراهان به ویژه رسانه‌هایی که تلاش بسیار مناسبی در پوشش مناسب خبری و اطلاع‌رسانی داشته و از بزرگ نمایی و تشویش افکار عمومی همواره پرهیز می‌کنند، از کسانی که قصد سفر دارند تقاضا می‌کند قبل از سفر با شماره تلفن 141 از آخرین وضع راهها مطلع بوده وبدون تجهیزات و امکانات مناسب و اطمینان کامل از لحاظ فنی خودرو در اختیار سفر نکرده و یا حتی الامکان با ناوگان حمل و نقل عمومی مسافرت ‌کنند.

    به گزارش فارس در چند روز اخیر به دلیل بارش برف و کولا‌ک در برخی جاده‌های برف‌گیر و ریزش بهمن در محور هراز، تعدادی از هموطنان جان باختند‌.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو