فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل با مهر مطرح کرد؛

تلاش راهداران اردبیلی برای بازگشایی محورهای بین استانی

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از تلاش راهداران برای بازگشایی محورهای مواصلاتی بین استانی به دلیل بارش سنگین برف خبر داد.

تلاش راهداران اردبیلی برای بازگشایی محورهای بین استانی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، علی رحمتی تصریح کرد: با بارش سنگین برف طی روزهای اخیر راه‌های ارتباطی استان‌های آذربایجان شرقی، گیلان و زنجان مسدود بود که علاوه بر شهروندان این سه استان گروهی از شهروندان اردبیلی نیز در تردد و عبور از محورها دچار مشکل شده بودند.

    وی افزود: به عنوان مثال به تعداد 21 دستگاه اتوبوس در کولاک سرچم بخش آذربایجان شرقی در راه مانده بودند که با همت راهداران اردبیلی 14 کیلومتر از این محور برف‌روبی شد و توانستیم اتوبوس‌ها را به مسیر خود بازگردانیم.

    مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همچنان به در راه ماندن خودرو تعدادی از خبرنگاران استان در جاده گیلان اشاره کرد و بیان داشت: با صحبت‌های صورت گرفته با راهداری استان گیلان بازگشایی انجام و تردد امکان‌پذیر شد.

    به گفته رحمتی انسداد راه‌های اصلی برخی استان‌ها در وضعیتی است که در خود استان اردبیل حتی برای لحظه‌ای راه‌های اصلی و فرعی مسدود نشد.

    وی تأکید کرد: در بارش اخیر برف به دو هزار و 622 خودرو به همت 411 راهدار امدادرسانی شد و 109 نفر در راهدارخانه‌های صائین، الماس، بودالالو و کجل به صورت موقت اسکان یافتند.

    مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تأکید کرد: همچنین 150 خودرو سبک و سنگین از جمله اتوبوس، تریلی، کامیون و سواری امدادرسانی شدند.

    رحمتی به فعالیت 229 دستگاه خودرو برف‌روب در جاده‌های استان اشاره کرد و گفت: به مدت سه شبانه‌روز راهداران در جاده‌ها حضور دارند و حتی وقفه‌ای برای استراحت نداشته‌اند.

    وی با اشاره به فعالیت 12 راهدارخانه ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی استان افزود: در وضعیت فعلی تنها راه 81 روستا مسدود است که پیش بینی شده تا ساعات آینده همگی بازگشایی خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط