فونیکسریمکسبهتام

خودرویی ها در بازار سرمایه /۱۱ بهمن ۹۵

خودرویی ها سوار بر موج قدرتمند صعودی

عصر خودرو- امروز دوشنبه یازدهم بهمن ماه، شاهد عبور قوی و با حجم بالای شاخص گروه خودرو از سطح ۱۸هزار و ۲۱۷واحدی بودیم، به عبارتی شاخص گروه ۶۲۲ واحد (بازدهی گروه معادل ۳.۵ درصد) و حجم معاملات ۱۳۶ درصد رشد یافت که نوید رشد امیدبخش و ملموس گروه خودرویی پس از ماه ها درجا زدن را می دهند.

خودرویی ها سوار بر موج قدرتمند صعودی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، جو مثبت امروز گروه خودرو تحت تاثیر سفر وزیر امور خارجه فرانسه به تهران با هیاتی بلند پایه شکل گرفت، علاوه بر این خودرویی ها به دلیل قرار داشتن در کف قیمتی و آمار مناسب تولید و فروش و در مجموع شرایط بنیادی و تکنیکالی مناسب شرایط مناسبی برای صعود داشتند.
    در این روز سهامداران تعداد 333 میلیون سهم و حق تقدم خودرویی را به ارزش 48.7 میلیارد تومان در 19 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند که جهش فوق العاده ای نسبت به روزهای قبل مشاهده می شود.
    در بین نمادهای خودرویی خساپا با  داد و ستد 151میلیون سهم پرحجم ترین گروه و در صدر معاملات بود، با این حال امروز حقوقی خساپا نزدیک 98 میلیون عرضه کرد که ناشی از انتقال کدهای حقوقی به حقیقی بود.

    امروز اکثر نمادهای خودرویی صف خرید بودند، در این بین خساپا صف سنگین حدود 102 میلیونی در قیمت 1,168 ریال را با 4 درصد رشد تجربه کرد، خودرو نیز نزدیک 6 میلیون صف خرید در قیمت پایانی 2,926 ریال با حدود 28 میلیون حجم معامله داشت.
    با توجه به نزدیک شدن به پایان مهلت زمان پذیره نویسی در حق تقدم شرکت پارس خودرو این نماد نیز به همراه نماد اصلی شرکت یعنی خپارس ، امروز مورد اقبال اهالی تالار شیشه ای قرار گرفته اند و در هر دو نماد صف های خرید پرحجمی تشکیل شد، خپارس صف 15 میلیونی و حق تقدم آن صف نزدیک 82 میلیونی را تجربه کردند.
    اما خگستر جز معدود نمادهایی بود که در گروه خودرو صف خرید نشد چرا که بازار همچنان منتظر آگهی بلوک در این نماد است.
    مابقی نمادها از جمله خزامیا صف خرید 19 میلیونی در قیمت 884 ریال با 30 میلیون حجم معامله، خکاوه صف 5 میلیونی، خاذین 4 میلیون، ورنا، خمحرکه و خشرق صف 1 میلیونی داشتند، نمادهای دیگر  ختوقا،خمهر و ختراک صف خرید سبک تشکیل داده بودند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو