فونیکسریمکسبهتام

فناوری جدید فولکس واگن برای شیشه جلو خودروها

گرما در سرما و سرما در گرما با یک لایه نقره ای جادویی!

عصر خودرو- شیشه جلو خودرو تقریبا بخش چندان جذابی در خودرو نیست و پیشرفت‌ها در فناوری‌های ساخت این قطعه به ندرت صورت می گیرد.

گرما در سرما و سرما در گرما با یک لایه نقره ای جادویی!
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»، تاکنون راهکار برای پاک کردن شیشه یخ زده خودرو یا استفاده از یک هیتر(گرمکن)، استفاده از سیستم نوارهای گرم شونده موجود در شیشه یا استفاده از یک شی سخت برای تراشیدن یخ ها بوده است.  

    سیستم گرمکن شیشه کند و غیرمستقیم بود، نوارهای موجود در شیشه سریع‌تر بودند ولی تا حدودی مانع دید راننده می‌شوند و درباره استفاده از شی سخت نیز نیازی به صحبت کردن نیست.

    شرکت خودروسازی فولکس واگن راه بهتری را برای این منظور پیدا کرده است. با نصب یک لایه نازک، نامرئی از نقره در شیشه، شیشه جلو می‌تواند بدون اینکه مزاحمتی برای دید راننده ایجاد شود، گرم شده و یخ روی شیشه آب شود.  

    با استفاده از 400 الی 500 وات برق برای گرم کردن نقره، برف و یخ فورا از روی شیشه جلو آب می‌شود.

    این فناوری جدید شیشه جلو نه تنها در فصل زمستان بسیار کارآمد است، بلکه در تابستان نیز لایه نقره موجود در شیشه 60 درصد گرما و حرارتی را که روی شیشه تابیده می‌شود، بازمی‌گرداند و خودرو را خنک تر از خودروهای دیگر با شیشه های معمولی می‌کند. 

    فولکس واگن این شیشه خارق العاده را به عنوان آپشن سفارشی روی خودروهای گلف، گلف اسپورت ون، تیگوان، شاران، پاسات به قیمت هایی که از 340 یورو شروع می‌شود، نصب خواهد کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط