فونیکسریمکسبهتام

مشتریان ماشین‌های جگوار لندرور خود را درون خودروهای مجازی خواهند دید

عصر خودرو- بزرگترین تولیدکننده صنعت خودرو کشور بریتانیا، در زمینه خریدوفروش ماشین با استفاده از فناوری واقعیت مجازی در سراسر شبکه‌های جهانی‌اش در حال پیشگام شدن در مسیری جدید است.

مشتریان ماشین‌های جگوار لندرور خود را درون خودروهای مجازی خواهند دید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این حالت نیاز نیست مشتریان  منتظر بمانند خودروهای تازه به بازار عرضه‌شده به نمایشگاه‌های اتومبیل محلش زندگی‌شان برسند. بسته‌های پیشرو تجربه واقعیت مجازی شرکت جگوار لندرور  تا پایان این ماه از طریق فروشگاه‌ها عرضه می‌شود تا به‌وسیله آن مشتریان بتوانند خود را درون هر ماشینی که این شرکت به بازار عرضه می‌کند، ببینند.
    به وسیله این فناوری فروشندگان قادر خواهند بود قبل از اینکه خودرو در منطقه‌ای قابل‌دسترس قرار گیرد، مشتریان را از طریق هدست واقعیت مجازی به سفری مجازی ببرند،تا بتوانند خودرو را در ابعاد واقعی آن ببینند و آن را موردبررسی قرار دهند. این هدست با استفاده از آخرین فناوری دیجیتال و با کمک گرفتن از انیمیشن‌های هیجان‌انگیز برای توضیح مسائل فنی و عوامل برتری خودرو بر محصولات دیگر، مشتریان را به سفری برای بررسی «مشخصات فنی خودرو» می‌برد.
    علاوه براین تجربه واقعیت مجازی مشتریان را قادر می‌سازد درون خودرو را با دید 360 درجه از نقاط مختلف بررسی کنند.برای اینکه مشتری بتواند مشخصات خودرو را به یاد آورد و یا به هنگام صحبت با فروشنده جزئیات بیشتری را در رابطه با خصوصیت‌های خودرو دریافت کند، نمونه تبلت این فناوری نیز تولید شده است.
    اندی گاس، مدیر فروش شرکت جگوار لندرور، در این خصوص گفت: «به نظر می رسید خودروهای ما به‌اندازه کافی هیجان‌انگیز نبودند، ما با این روش جدید خریدوفروش خودرو، مشتریان را بیش‌ازپیش با توانایی‌های نوآورانه ‌خود آشنا می‌کنیم. تجربه واقعیت مجازی به فروشندگان نیز کمک می‌کند تا بیشتر با مشتریان تعامل داشته باشند و حتی سرگرمی بیشتری را به فرآیند خریدوفروش اضافه کنند.»
    شرکت جگوار لندرور این فناوری را میان 1500 فروشنده در 85 بازار با 20 زبان مختلف عرضه خواهد کرد. شرکت جگوار لندرور در سال گذشته طی عرضه خودرو مدل F-PACE در بازارهای کشور بریتانیا این فناوری را مورد آزمایش قرارداد و با رونمایی از خودرو کاملاً جدید لندرور دیسکاوری، طی سال 2017 در کنار عرضه هر مدل جدید خودرو از آن استفاده خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم