فونیکسریمکسبهتام

از سوی اطلس خودرو اعلام شد

شرایط فروش متنوع نقدی و اعتباری نسل جدید کیا اپتیما

عصر خودرو- اطلس خودرو، نماینده کیا موتورز کره جنوبی در ایران شرایط متنوع فروش نقدی و اعتباری فروش نسل جدید کیا اپتیما GT Line را اعلام کرد.

شرایط فروش متنوع نقدی و اعتباری نسل جدید کیا اپتیما
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، مدتی است نسل جدید سدان محبوب کیا اپتیما در مدل های اسپرت GT Line روانه بازار ایران شده است و در این مدت کوتاه توانسته محبوبیت بسیار زیادی در بازار کسب کند به‌گونه‌ای که هم‌اکنون یکی از پرفروش‌ترین محصولات کیا در بازار داخلی است. اطلس خودرو به عنوان نماینده کیا موتورز کره جنوبی در ایران جهت تسهیل در خرید این سدان محبوب توسط علاقه‌مندان، شرایط متنوع فروش نقدی و اعتباری را برای کیا اپتیما برقرار کرده است تا علاقه‌مندان بتوانند این خودرو را با اقساط متنوع خریداری کنند.
قیمت نقدی این خودرو 173 میلیون تومان است و خودرو به‌صورت 30 روزه تحویل خریداران می‌شود. این البته همه گزینه‌های خرید کیا اپتیما نیست چراکه اطلس خودرو گزینه‌های اعتباری متعددی را نیز برقرار کرده است که در آن‌ها می‌توانید با پیش‌پرداخت 85میلیون تومان خودرو را 30 روزه تحویل بگیرید و بقیه مبلغ خودرو را در قالب اقساط 12، 18، 24، 30 و 36 ماهه بپردازید. که مبلغ اقساط در این روش‌ها از 3.5 میلیون تا 8.4 میلیون تومان متغیر است. تمامی خودروهای فروخته شده در این طرح از بیمه شخص ثالث یک‌ساله رایگان برخوردارند ضمن آنکه تمامی هزینه‌های مرتبط با شماره‌گذاری، پلاک و عوارض سالانه شهرداری در قیمت خودروها منظور شده است و خریداران نیاز به پرداخت مبلغ اضافی ندارند.


کیا اپتیما از موتوری با حجم 2.4 لیتر و قدرت 172 اسب بخار بهر می‌برد و نیرو آن از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک تیپ‌ترونیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. با طول 4885 میلی‌متر و فاصله محوری 2805 میلی‌متر، کیا اپتیما خودرو جاداری است ضمن آنکه طراحی نسل جدید آن به‌گونه‌ای است که خودرو را بزرگ‌تر از آنچه هست نشان می‌دهد. از نظر امکانات هم کیا اپتیما GT Line خودرو کاملی است و در آن آپشن‌هایی نظیر چراغ‌های زنون با سیستم شستشوی چراغ‌ها و تنظیم اتوماتیک ارتفاع چراغ، چرخش اتوماتیک چراغ‌ها در پیچ، سیستم ورود و استارت بدون کلید، کروز کنترل اتوماتیک، آیینه‌های تاشو برقی،گرم‌کن فرمان و تمامی صندلی‌ها و سردکن صندلی‌های جلو، سقف پانوراما به همراه سانروف، سیستم صوتی هارمن کاردن، دوربین عقب، ترمز پارک برقی، تنظیم برقی صندلی‌ها با حافظه یکپارچه با آیینه‌ها، تعویض دنده از پشت فرمان، تهویه اتوماتیک دوگانه و ... را خواهید دید.
از نظر ایمنی هم اپتیما GT Line خودرو کاملی است چراکه علاوه بر هفت ایربگ (شامل ایربگ زانو)، سیستم کنترل پایداری خودرو، سیستم کمکی کنترل حرکت در سربالایی، سیستم کنترل پایداری الکترونیک، ترمزهای مجهز به ABS و EBD و نمایشگر فشار باد تایرها را عرضه می‎‌کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط خرید محصولات اطلس خودرواینجا کلید کنید.
جهت دریافت کاتالوگ کیا اپتیما GT Line اینجا کلید کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم