فونیکسریمکسبهتام

Chery صد هزار دستگاه خودرو Tiggo صادر کرده است

عصر خودرو : آمارها نشان می دهند که خودروسازی چری کشور چین ۱۴.۱۱۰ دستگاه خودرو در ماه می صادر کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۵.۲۱% رشد داشته است. در همین حال در ماه می سال جاری ۱۰۰.۰۰۰ دستگاه خودرو تیگو در بازارهای خارجی فروخته شده است که فروش جهانی آن را به بالغ بر ۳۰۰.۰۰۰ دستگاه رسانده است. در حال حاضر چری بزرگترین صادر کننده خودرو در چین می باشد.

Chery صد هزار دستگاه خودرو Tiggo صادر کرده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۶:۳۳

    تیگو به عنوان محصول درخشان چری در بازارهای خارجی، تا کنون در بیش از 60 کشور در سرتاسر دنیا به فروش رفته است. در سال 2008 هنگامی که خودروی تیگو برای اولین بار وارد بازار کشور مصر شد به سرعت مورد توجه مصرف کنندگان طبقه متوسط مصر قرار گرفت و دیری نپائید که رتبه نخست را در میان خودروهای SUV موجود در بازار مصر از آن خود کرد و تا آنجا پیش رفت که 40% فروش خودروهای SUV در این کشور را به خود اختصاص داده است. در حقیقت شاسی بلند Tiggo رتبه نخست را از MG و Hyundai در مصر ربود. در آرژانتین تیگو در رقابت تنگاتنگی با SUV های ژاپنی است وآرژانتین هم به سرعت به یکی از بازارهای مهم بین المللی چری تیگو تبدیل شد. در سال 2009 عنوان بهترین SUV در کشور برزیل به این خودرو اعطا شد. و در سال 2011 چری برنده جایزه اسکار بهترین SUV سال شد. در اروپا، تیگو اولین خودروی چینی بود که پیش از ورود به بازارهای کشور ایتالیا موفق به دریافت 50 تائیدیه اروپائی از WVTA و دیگر موسسات مرتبط شد.
    در عین حال تیگو اولین خودروی چینی است که از بازرسی های هنگام صادرات معاف است و این خود گویای این مطلب است که سیستم مدیریت کیفیت و کیفیت محصول در این شرکت مطابق با استانداردهای بین المللی است و این معافیت خود بالاترین افتخاری است که یک صادر کننده می تواند به دست آورد.
    موفقیت تیگو در بازارهای خارجی منوط به کیفیت این خودرو می باشد چراکه طراحی بیرونی و داخلی خودرو و سیستم ایمنی و کنترل آن همه مطابق با استانداردهای بین المللی و همگام با خواسته های مشتریان از نظر کیفیت و مقرون به صرفه بودن خودرو طراحی شده است.
    تیگو دارای طراحی مدرن و پویا است و جزئیات به کار رفته در این خودرو آن را به روز تر ساخته است. همچنین این خودرو مجهز به موتور ACTECO می باشد که مستقلا توسط چری طراحی شده و برنده عنوان 10 موتور برتر چینی شده است. این موتور قابلیت ویژه ای را برای افزایش گشتاور موتور (با همان حجم یکسان) در دورهای بالا و دورهای پائین سرعت موتور داراست و موجب بهینه سازی مصرف سوخت و قدرت خودرو می شود و در دنیای امروز که شعار صرفه جویی در انرژی و احترام به محیط زیست مورد توجه همگان است، مشتریان تیگو در کشورهای مختلف مصرف سوخت پایین آن سخن می گویند.
    جدای از طراحی مدرن و قدرت کارآمد و بهینه، تیگو همچنین دارای مشخصات ویژه ای به منظور راحتی خودرو
    می باشد و احساس راحتی و آسایش فوق العاده ای را درهنگام رانندگی به مصرف کنندگان منتقل می کند. شاسی خودرو تیگو پس از تنظیم توسط شرکت لوتوس بریتانیا عملکرد فوق العاده ای را در آسایش، استحکام و قدرت ارائه می دهد و حتی هنگام رانندگی در جاده های ناهموار راننده تیگو به سادگی این آسایش و استحکام را لمس می کند. به همین دلیل است که تیگو خودروی محبوبی در میان مردم مصر، روسیه و برزیل شناخته شده است. چرا که وضعیت جاده ها در این کشورها ضعیف است و رانندگی با خودروهای شاسی بلند معمولی در آنها مشکل است و چنین راحتی را در این جاده ها تجربه نکرده بودند.
    تیگو با طراحی مدرن و به روز، عملکرد فوق العاده و مقرون به صرفه بودن نه تنها افتخاری برای صنعت خودروسازی چین بلکه افتخاری است برای تمام محصولات چینی.


    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو