فونیکسریمکسبهتام

میتسوبیشی اوتلندر تیپ ۵ جدید را ارزان‌تر از رقبا بخرید

عصر خودرو- شرکت آرین‌موتور نماینده محصولات میتسوبیشی ژاپن به تازگی تیپ جدیدی از کراس اوور متوسط میتسوبیشی را با آپشن‌های جدید به بازار معرفی کرده است که با قیمت ۲۱۸.۸ میلیون تومان همچنان از رقبای کره‌ای و ژاپنی‌اش قیمت بهتری دارد.

میتسوبیشی اوتلندر تیپ ۵ جدید را ارزان‌تر از رقبا بخرید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، مدل جدید اوتلندر تیپ 5 با مجموعه کاملی از امکانات جدید 218.8 میلیون تومان قیمت دارد و با وجود افزوده شدن امکانات جدید همچنان بیش از 10 میلیون تومان قیمت کمتری نسبت به نزدیک ترین رقیبش دارد و در حال حاضر به عنوان اقتصادی ترین کراس اوور متوسط بازار شناخته می شود که مهم ترین علت این قیمت گذاری ایده آل، واردات این خودرو از مبدا است در حالی که عمده رقبای این خودرو به صورت مستقیم از مبدا وارد کشور نمی شوند.این مدل علاوه بر امکاناتی که روی تیپ3 این خودرو قرار دارد، به آپشن‌های خاص و جدیدی مجهز شده است که از آن جمله می‌توان به اتوهلد‌(AutoHold برای توقف مطمئن در سربالایی‌ها بدون نیاز به ترمز‌)‌، ترمز برقی پارک و تکنولوژی اتولایت برای تنظیم شدت نور چراغ‌های جلو با توجه به نور محیط اشاره کرد.
اوتلندر‌پلاس همچنین به سنسور‌های پارک جلو علاوه بر سنسور‌های پارک عقب مجهز شده است و مه‌شکن‌های جلو این خودرو نیز به LED تغییر پیدا کرده اند. یکی از خاص‌ترین امکاناتی که روی اوتلندر پلاس نصب شده دوربین دید 360درجه است.در نمای ظاهری شیشه‌های عقب این خودرو دودی شده اند و در کابین نیز علاوه بر اضافه‌شدن چراغ‌های روشن‌کننده زیر پای راننده و سرنشین جلو، یک خروجی برق 12‌ولت برای سرنشینان عقب افزوده شده و پوشش جدیدی به داخل داشبورد و محفظه‌ها اضافه شده است.فرمان خودرو نیز به گرم‌کن مجهز شده و تریم داخلی در‌‌های این مدل نیز تغییراتی داشته است. اوتلندر 2017 تیپ 5 هم‌اکنون در حالی با قیمت 218.8 میلیون‌تومان توسط آرین‌موتور به مشتریان عرضه می‌شود که رقبای این خودرو نظیر هیوندای سانتافه (228 میلیون‌تومان)‌ و کیا سورنتو (236.7 میلیون‌تومان)‌ قیمتی فراتر از این کراس‌اوور ژاپنی دارند .
متقاضیان اوتلندر پلاس تیپ 5 می توانند با پیش پرداخت 131.6 میلیون تومان و 12 قسط 6.6 میلیون تومانی این خودرو را انتخاب کنند.موعد تحویل این تیپ جدید اوتلندر، 30 روز کاری اعلام شده است.
آرین‌وتور همچنین این خودرو را در شرایط فروش اقساطی 24 ماهه با پیش‌پرداخت 128.3 میلیون تومان و 24 قسط 3.9 میلیون‌تومانی به مشتریان عرضه می‌کند.
میتسوبیشی اوتلندر در بخش قوای فنی از پیشرانه 2.4 لیتری با حداکثر توان 170 اسب‌بخار بهره می‌برد و گیربکس اتوماتیک CVT این خودرو با قابلیت تعویض دستی قدرت را از طریق سیستم 4WD سه‌حالته به هر 4 چرخ منتقل می‌کند. مصرف سوخت 9.3 لیتری در سیکل ترکیبی و تکنولوژی‌های ABS ، EBD کنترل فعال پایداری ACS، کنترل کشش TCL، ترمز کمکی در سطوح شیبدار HAS و قفل دیفرانسیل روی داشبورد از امکانات و قابلیت‌های مورد توجه در این کراس‌اوور ژاپنی به شمار می‌رود.از مهم‌ترین امکانات رفاهی و ایمنی فعلی این خودرو نیز می‌توان به تهویه اتوماتیک دو‌گانه ، 7 کیسه هوا ، فرمان چرمی با کلید‌های کنترل سیستم صوتی‌، سیستم ورود بدون کلید Keyless و استارت دکمه‌ای‌، سیستم صوتی با 9 بلندگو‌، گرم‌کن صندلی‌های جلو‌، کروز کنترل‌، آینه‌های برقی جانبی جمع‌شونده و... اشاره کرد که با اضافه شدن آپشن‌های جدید در مدل اوتلندرپلاس این خودرو را بیش‌ از پیش رقابتی می‌کند.


علاقمندان به کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به وب‌سایت آرین‌موتور به آدرس www.arian-motor.com مراجعه کنند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو