فونیکسریمکسبهتام

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی خبر داد

تغییری در تعداد پلاک ویژه معلولان اعمال نمی شود

عصر خودرو- معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: با وجود محدودیت های شهرداری تهران برای ارائه مجوز طرح ترافیک اما قرار نیست از تعداد پلاک های ویژه معلولان کاسته شود.

تغییری در تعداد پلاک ویژه معلولان اعمال نمی شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از میزان ، محسین نحوی نژاد  گفت: برای سال 96 جهت ارائه پلاک ویژه به معلولان با مشکل مواجه نیستیم و قرار نیست تعداد پلاک های ویژه ارائه شده کاهش پیدا کند.

وی افزود: با وجود محدودیت های شهرداری تهران برای صدور مجوز طرح ترافیک در سال 96، مقرر شده تغییری در شرایط ارائه پلاک ویژه به معلولان اعمال نشود.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در خصوص نحوه اختصاص پلاک ویژه به معلولان اظهارکرد: هر یک از معلولان متقاضی ابتدا باید در سامانه ویژه بهزیستی ثبت نام کرده و پس از آن به پلیس راهور معرفی تا بتوانند پلاک ویژه دریافت کنند.

نحوی نژاد تاکید کرد: اطلاعات معلولان واجد شرایط از سوی سازمان بهزیستی کشور در اختیار پلیس راهور قرار گرفته و افراد پس از بررسی شرایط جهت دریافت طرح معرفی می شوند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت طرح غربالگری اوتیسم خاطرنشان کرد: طرح غربالگری اوتیسم که از یک ماه گذشته آغاز شده همچنان ادامه دارد و در قالب این طرح تاکنون 20 هزار کودک تحت معاینات لازم قرار گرفته اند.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه خانواده ها با مراجعه به سایت سازمان بهزیستی می توانند از مراکز تعیین شده برای اجرای طرح غربالگری اوتیسم مطلع شوند گفت: لیست مرتبط با مراکز فعال در طرح غربالگری اوتیسم در سایت سازمان بهزیستی کشور موجود بوده و خانواده ها می توانند با مراجعه به این سایت، نزدیک ترین مرکز برای مراجعه فرزندان خود را شناسایی کنند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط