فونیکسریمکسبهتام

فرمانده حوزه مقاومت بسیج تاکسیرانی خبر داد

اجرای طرح شناسایی شهدای تاکسیران شهر تهران

عصر خودرو- فرمانده حوزه مقاومت بسیج تاکسیرانی، از اجرای طرح شناسایی شهدای تاکسیران شهر تهران توسط این حوزه خبر داد و گفت: در آستانه فرا رسیدن دهه مبارک فجر، حوزه مقاومت بسیج تاکسیرانی اقدام به شناسایی شهدای تاکسیران شهر تهران کرده است.

اجرای طرح شناسایی شهدای تاکسیران شهر تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، افشین نجفی فرمانده حوزه مقاومت بسیج تاکسیرانی، از اجرای طرح شناسایی شهدای تاکسیران شهر تهران توسط این حوزه خبر داد و گفت: در آستانه فرا رسیدن دهه مبارک فجر، حوزه مقاومت بسیج تاکسیرانی اقدام به شناسایی شهدای تاکسیران شهر تهران کرده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان تاکسیرانی با بیان آن که شناسایی شهدا در جهت تکریم فرهنگ ایثار و شهادت صورت می‌پذیرد، اظهار داشت: امنیت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادت‌ها و از خود گذشتگی کسانی است که از زندگی، جوانی و لذت‌های دنیوی عبور کرده و همه چیز خود را با خدای خود معامله کردند و یکی از گروه‌های مردمی که در اعتلای اسلام و انقلاب نقش ایفا کرده‌اند، شهدای تاکسیران هستند.

نجفی اضافه کرد: در شناسایی شهدای تاکسیران می‌بایست از پتانسیل عظیمی که در تاکسیرانان شهر تهران وجود دارد استفاده کرد و این مهم با همکاری همه جانبه تاکسیرانان امکانپذیر خواهد بود.

وی ابراز داشت: به همین مناسبت مراسمی با عنوان اولین یادواره شهدای سازمان تاکسیرانی شهر تهران همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با حضور جمعی از خانواده معزز شهداء و ایثارگران تاکسیران و جمعی از مسئولین سازمانی و کشوری برگزار خواهد شد.

وی عنوان داشت: دبیر خانه مرکزی یادواره همه روزه در ساعات اداری از ساعت 8 الی 18 به جز روزهای تعطیل آماده دریافت و ثبت موارد معرفی شده از طرف تاکسیرانان و شهروندان عزیز است.

به همین منظور تاکسیرانان و شهروندان تهرانی می‌توانند با سامانه 1888 شهرداری تهران و یا تلفن دبیرخانه مرکزی یادواره به شماره 88404726 در جهت شناسایی و معرفی هرچه بهتر این شهدا اقدام کنند.

 

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو