فونیکسریمکسبهتام

مدیربازاریابی مدیاموتورز در گفت و گو با «عصر خودرو»:

افزایش رضایت مشتریان مهمترین برنامه مدیاموتورز است

عصر خودرو- مدیربازاریابی مدیاموتورز از افزایش شاخصه های رضایتمندی مشتریان در حوزه فروش و خدمات پس از فروش به عنوان اصلی ترین برنامه های این شرکت در آینده نزدیک خبر داد.

افزایش رضایت مشتریان مهمترین برنامه مدیاموتورز است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، وهاب عقیقی با بیان اینکه شرکت مدیاموتورز در حال حاضر  بر اساس استراتژی کلی ترسیم شده و  طرح بازاریابی خود عمل می کند گفت: در این طرح برنامه ها و فعالیت های مختلفی ترسیم شده و امیدواریم بر اساس پتانسیل های بالایی که در مجموعه وجود دارد، این برنامه ها را اجرا کنیم.
    او با بیان اینکه برگزاری تست درایو در تهران و اصفهان، حضور قدرتمند در نمایشگاه خودرو اصفهان، طرح فروش ویژه زمستانه، طرح فروش ویژه عید و سرویس ویژه سال نو از جمله برنامه ها و طرح هایی است که تا پایان سال 95 شاهد برگزاری آنها خواهیم بود، اظهارکرد: با مساعدت و همراهی های مدیریت عالی مجموعه مدیا موتورز، این شرکت  همواره تلاش کرده است که چتر فعالیت خود را در حوزه های مختلف گسترده کند، از این رو این مجموعه در حوزه فرهنگ و هنر نیز فعالیت های خود را توسعه بخشیده و در حال حاضر شاهد اجرای نمایش "مکاشفات شخصی" با اسپانسری مدیاموتورز هستیم. نفس این حمایت و حضور در عرصه به نوعی چند وجهی است چرا که این رویداد هنری هم جنبه خیریه داشته و هم بحث حمایت از هنر والای نمایش مطرح است.
    مدیربازاریابی مدیاموتورز در ادامه نیز با بیان اینکه برنامه ریزی وسیعی برای استراتژی و تقویم بازاریابی سال آینده شرکت مدیاموتورز در حوزه های مختلف آغاز شده است گفت: به جرأت می توان گفت که این برنامه ریزی بسیار گسترده و مدون خواهد بود.
    عقیقی با اشاره به اینکه در اواسط سال آینده شاهد رونمایی از محصول جدید MG خواهیم بود که مطمئنا با توجه به ویژگی های ظاهری و فنی ای که دارد، خواهد توانست نظر مشتریان را به خود جلب کند تصریح کرد: از سوی دیگر در نظر داریم با حضور در نمایشگاه ها و برگزاری تست درایو در شهرهای مختلف،  زمینه آشنایی هرچه بیشتر عموم مردم با محصولات مدیاموتورز را فراهم آوریم. یکی از شاخصه های مهم شرکت مدیاموتورز خوش نامی و وفاداری به مشتریان است.
    او ادامه داد: این شرکت با توجه به ماموریت و چشم انداز بلند مدت خود به دنبال ارتقاء و افزایش خدمات به مشتریان است و در این مسیر همواره تلاش کرده که با تکیه بر رسالت های خود، رضایت مشتریان را مدنظر قرار دهد. از این رو افزایش شاخصه های رضایت مندی مشتریان در حوزه فروش و خدمات پس از فروش مقولاتی است که همواره مورد تأکید این مجموعه بوده و تلاش خواهیم کرد که در سال آینده آنها را ارتقاء دهیم.
    مدیربازاریابی مدیاموتورز با اشاره به اینکه همان طور که مستحضرید بازار خودرو در حوزه محصولات داخلی و وارداتی با تنگناها و چالش های متعددی مواجه است گفت: با این وجود، خوشبختانه شرکت مدیاموتورز با استراتژی بلند مدت خود و اتخاذ سیاست های مختلف توانسته در این بازار خوب عمل کند و با استقبال مردم مواجه شود. MG یک برند خودرویی بریتانیایی است و در حال حاضر به فعالیت خود در قالب شریک تجاری شرکت سائیک موتور ادامه می دهد و محصولات آن از طراحی و مهندسی کاملا انگلیسی برخوردار هستند.
    به گفته عقیقی شرکت مدیاموتورز نیز  به عنوان نماینده رسمی MG در ایران توانسته است با توسعه شبکه گسترده خدمات پس از فروش خود و ارائه طرح های فروش و تبلیغی تا حدود زیادی نظر مشتریان را به خود جلب کند. به عنوان مثال در شهریور ماه امسال محصول جدید مدیاموتورز "MG GT"  رونمایی گردید . این خودرو با توجه به کیفیت و جلوه اسپرت و مجموعه ویژگی های فنی، ایمنی و ظاهری که داشت، خوشبختانه با استقبال مخاطبین مواجه شد.

    وهاب عقیقی در ارتبط با  برنامه های شرکت در حوزه خدمات پس از فروش نیز گفت: همانطور که اشاره شد، شرکت مدیاموتورز همواره تلاش کرده است که ارتقاء شاخصه های رضایت مندی و خدمت رسانی به مشتریان را سرلوحه کار خود قرار دهد.  در این راستا در سال جاری طرح بازدید زمستانه خودروهای MG با جدیت و گستردگی قابل توجهی پیگیری و اجرایی شد.
    او در انتها نیز گفت: طی چند روز گذشته نیز شاهد افتتاح عاملیت جدید خدمات پس از فروش این شرکت در استان البرز بودیم و طی هفته های آینده افتتاح عاملیت های جدید مدیاموتورز در برخی دیگر از استان های کشور را شاهد خواهیم بود. طبعا طی سال آینده نیز مدیاموتورز در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر و جلب نظر مشتریان، سیاست توسعه شبکه عاملیت ها و ارتقاء سطح کیفیت خدمات ارائه شده را با توان و جدیت بیشتری ادامه خواهد داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو