فونیکسریمکسبهتام

سرپرست وزارت صنایع:

افزایش قیمت خودرو مجاز نیست

عصر خودرو : سرپرست وزارت صنایع و معادن با تاکید بر اینکه افزایش قیمت خودرو مجاز نیست، گفت: ‌هرگونه افزایش قیمت درباره کالاهای صنعتی از جمله خودرو، سیمان، ‌فولاد و غیره باید به تائید سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکندگان برسد.

افزایش قیمت خودرو مجاز نیست
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۰ - ۲۱:۱۵:۲۶

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از مهر، مهدی غضنفری در حاشیه سومین اجلاس کاربردهای شبکه اختصاصی دولت در جمع خبرنگاران گفت: هرگونه تغییر قیمت در خودرو و محصولات صنعتی باید به تایید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برسد، در غیر این صورت، تخلف محسوب می شود.
    وزیر بازرگانی افزود: افزایش قیمت خودرو باید حتما به تائید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برسد.
    وی تصریح کرد: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با افزایش قیمت برخی محصولات به طور رسمی موافقت کرد و با سایر افزایش قیمت ها به صورت خودسرانه در حوزه تولید، توزیع و جامعه اصناف برخورد می شود. در عین حال، بازرسی ها در ماه مبارک رمضان نیز تشدید خواهد شد و انتظار این است که مثل گذشته واحدهای تولیدی و بخش توزیع با ما همکاری لازم را داشته باشند.
    غضنفری، خاطرنشان کرد: در شرایطی که مسیر قانونی منطقی کردن قیمت ها باز است و واحدها با ارائه مدارک و استدلال منطقی می توانند از نرخ های پیشنهادی دفاع کنند، پسندیده نیست که خودسرانه دست به افزایش قیمت زده یا به دنبال افزایش حاشیه سود در بخش توزیع باشند.
    وی تصریح کرد: پرونده های بسیاری برای واحدهایی که خودسرانه در حوزه مواد غذایی و محصولات صنعتی افزایش قیمت داشته اند، تشکیل شده است.

    کرمان موتوراکستریم