فونیکسریمکسبهتام

عضو کارگروه برگزاری سمپوزیوم شکل دهی فلزات:

استقبال شرکت های معتبر دنیا برای انتقال دانش فنی به ایران

عصر خودرو : همزمان با پرپایی دومین سمپوزیوم بین المللی شکل دهی فلزات، شرکت های معتبر دنیا در این صنعت از انتقال تجربیات و دانش فنی به ایران استقبال کردند.

استقبال شرکت های معتبر دنیا برای انتقال دانش فنی به ایران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۳:۲۶

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از موج، وحیداسدالهی مدیر ارتباطات شرکت سایپا پرس، با بیان این مطلب گفت: مدیران و کارشناسان برجسته ای از شرکت های موندراگون، فاگور، کونیکر، اوناپرس، باتز و ماتریس در این سمپوزیوم حضور داشتند و طی آن تازه ترین تجربیات جهانی در حوزه صنعت شکل دهی فلزات را ارائه کردند.
    وی با بیان اینکه بیش از 400 کارشناس داخلی صنعت شکل دهی فلزات در این سمپوزیوم بزرگ علمی شرکت کردند، افزود: مهمترین دستاورد این سمپوزیوم زمینه سازی برای سرعت دادن به جریان انتقال دانش فنی به کشور و مجموعه صنعت خودرو بود و در عین حال جهش علمی بزرگی در این صنعت آغاز شد.
    عضو کارگروه برگزاری دومین سمپوزیوم بین المللی شکل دهی فلزات تصریح کرد: انتظار می رود در اینده نزدیک و با پشتوانه ایجاد شده در این سمپوزیوم علمی، فاصله زمانی تغییر شکل خودروها و همچنین نمونه سازی سریع برای خودروهای جدید تولید داخل محقق شود.
    اسدالهی ادامه داد: یکی دیگر از دستاوردهای برپایی این سمپوزیوم برقراری ارتباط نزدیک بین صنایع و مراکز علمی و دانشگاه های مرتبط با این رشته بود و می توان ادعا کرد که یکی از خلاء های علمی در این حوزه برطرف شده است.
    وی اضافه کرد: مجموعه سایپاپرس به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای تولید قطعات پرس خودرو آماده هر گونه همکاری برای تقویت پایه های علمی این صنعت بوده و در این مسیر زیر ساخت های لازم را ایجاد خواهد کرد.
    مدیر ارتباطات سایپاپرس متذکر شد: مراسم برپایی این سمپوزیوم علمی مقرر داشت دبیرخانه دائمی سمپوزیوم بین المللی شکل دهی فلزات در شرکت سایپاپرس ایجاد و فعالیت های علمی و صنعتی خود را دنبال کند.
    یادآور می شود: دومین سمپوزیوم بین المللی شکل دهی فلزات در روزهای هفت و هشت تیره ماه امسال و با حضور کارشناسان داخلی و خارجی در مرکز همایش های بین المللی صداو سیما برگزار شد.

    کرمان موتوراکستریم