فونیکسریمکسبهتام

رایزنی پارس خودرو برای افزایش قیمت ۴ خودرو

عصر خودرو: مدیرعامل پارس خودرو از مذاکره با وزارت صنایع برای افزایش قیمت محصولات این شرکت خبر داد و گفت: پیشنهاد ما برای افزایش قیمت تندر ۹۰، مگان، ماکسیما، تینا و قشقایی به کمیته قیمت‌گذاری خودرو ارائه شده است.

رایزنی پارس خودرو برای افزایش قیمت ۴ خودرو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۷:۳۸

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از فارس سعید مدنی اظهار داشت: با توجه به صدور مصوبه کمیته قیمت گذاری خودرو در مورد تندر 90 قیمت این محصول در ایران خودرو و پارس خودرو یکسان خواهد شد و تندر 90 پارس خودرو نیز با افزایش قیمت رسمی 500 هزار تومانی، 14 میلیون و 580 هزار تومان عرضه می شود.
    وی تصریح کرد: با توجه به بالا رفتن نرخ ارز با وزارت صنایع در مورد افزایش قیمت محصولات مذاکره کرده ایم.
    وی با بیان اینکه اکثر محصولات پارس خودرو شامل مگان، تینا، ماکسیما و قشقایی در تیراژ پایین تولید می شوند، گفت: طبق اعلام وزارت صنایع محصولاتی که در تیراژ پایین تولید شوند، مشمول قیمت گذاری نمی شوند.
    مدنی در مورد افزایش قیمت یک میلیون و 800 هزار تومانی مگان و رشد 2 میلیون تومانی تینا نیز گفت: با توجه به اینکه این خودروها مشمول قیمت گذاری نمی شوند و به منظور جبران افزایش نرخ ارز، قیمت این محصولات را افزایش دادیم.
    وی توضیح داد: اکثر محصولات پارس خودرو ارزبری بالایی دارند و به همین دلیل رشد نرخ ارز تأثیر زیادی بر قیمت تمام شده این محصولات دارد.

    کرمان موتوراکستریم