فونیکسریمکسبهتام

رئیس اداره محیط زیست شهرستان فردیس:

مجتمع تعمیرگاهی اتوبوسرانی کرج در فردیس پلمپ شد

عصر خودرو- رئیس اداره محیط‌زیست شهرستان فردیس از پلمپ مجتمع تعمیرگاهی خودروهای سنگین و اتوبوس سازمان اتوبوسرانی شهرداری کرج در شهرستان فردیس خبر داد.

مجتمع تعمیرگاهی اتوبوسرانی کرج در فردیس پلمپ شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، مرتضی شکوری  با اعلام این خبر اظهار کرد: مجتمع تعمیرگاهی خودروهای سنگین و اتوبوس سازمان اتوبوسرانی شهرداری کرج به دلیل  آسیب رساندن به محیط‌زیست پلمپ شده است.

    وی در ادامه با تأکید بر اینکه این تعمیرگاه توسط شهرداری کرج در شهرک صنعتی سیمین احداث‌شده است، گفت: فعالیت این مجموعه آسیب‌های زیادی را متوجه محیط‌زیست شهرستان فردیس کرده است.

    شکوری با اشاره به اینکه نامه‌ای مبنی بر توقف احداث این تعمیرگاه ارسال‌شده بود، گفت: با توجه به تذکر مطرح‌شده شاهد ادامه ساخت این تعمیرگاه بودیم.

    رئیس اداره محیط‌زیست شهرستان فردیس بابیان اینکه استانداری هم مخالف ادامه فعالیت این مجموعه بود، گفت: بعد از بررسی‌های فراوان و با حکم دادستانی دستور پلمپ این تعمیرگاه صادر و اجرا شد.

    وی با اشاره به اینکه واحدهای صنعتی در صورت عدم رعایت استانداردهای زیست‌محیطی آلودگی‌های زیادی را به وجود می‌آورند، گفت: واحدهای صنعتی به لحاظ آلودگی‌های زیست‌محیطی به هفت رده تقسیم می‌شود.

    رئیس اداره محیط‌زیست شهرستان فردیس با تأکید بر اینکه واحدهای صنعتی بارده دوم و سوم می‌توانند در شهرستان فردیس فعالیت کنند، گفت: شهرک صنعتی سیمین دشت در بافت شهری واقع‌شده و تعمیرگاه اتوبوسرانی در رده‌های سوم به بالای قرار دارد که آلودگی ناشی از آن به ضرر مردم و محیط‌زیست بود.

    شکوری با تأکید بر اینکه تعمیرگاه اتوبوسرانی شهرداری کرج جزو آلوده‌کننده‌های رده سوم محسوب می‌شود، گفت: راه‌اندازی این تعمیرگاه اتوبوسرانی شهرداری کرج علاوه بر آلودگی محیط‌زیست موجب افزایش بار ترافیکی در جاده ملارد و  پل فردیس می‌شد.

    به گزارش خبرنگار مهر، در مجتمع تعمیرگاهی خودروهای سنگین و اتوبوس سازمان اتوبوسرانی شهرداری کرج فعالیت‌های از قبیل تعمیرات، کارواش، تعویض روغن و غیره انجام می‌شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو