فونیکسریمکسبهتام

بازدید رئیس مرکز امور مشتریان سایپا از شرکت پارس خودرو

عصر خودرو- هشتمین نشست هماهنگی رسیدگی به شکایات مشتریان محصولات گروه خودروسازی سایپا با حضور رئیس و قائم مقام مرکز امور مشتریان گروه سایپا و قائم مقام اجرایی مدیرعامل ، مدیر CRM و جمعی از مدیران پارس خودرو به میزبانی شرکت پارس خودرو برگزار شد .

بازدید رئیس مرکز امور مشتریان سایپا از شرکت پارس خودرو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، عباس صفری-رئیس مرکز امور مشتریان گروه سایپا با بیان این مطلب که  جلب اعتماد مشتریان نقش بسزایی در افزایش موفقیت تجاری و پیشرفت سازمان‌ها دارد از تدوین و ابلاغ شاخص های رسیدگی به شکایت مشتریان بر اساس آیین نامه جدید وزارت صنعت و معدن درگروه خودرو سازی سایپا خبر داد و افزود: این شاخص به تمامی شرکت های مورد نیاز ابلاغ شده و بر اساس همین شاخصها عملکرد سازمانها ارزیابی می شود.

    صفری گفت: رسیدگی مناسب به درخواست ها و شکایت مشتریان مورد تاکید مدیر عامل گروه سایپا است و همه همکاران می بایست تلاش مناسبی در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان گروه سایپا انجام دهند.

    در این نشست  حمید اقبال- مدیر ارتباط با مشتریان پارس خودرو ضمن ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته درخصوص پاسخگویی و تکریم مشتریان افزود: این شرکت درجهت تحقق اهداف تعیین شده اقدامات مناسبی را با حمایت مدیریت ارشد انجام داده که از آن جمله می توان به تدوین فرآیند تعمیرات اضطراری و بهبود فرآیند رسیدگی به شکایت مشتریان اشاره نمود.

    اقبال با اشاره به اهمیت ارتباط چهره به چهره با مشتریان خاطرنشان کرد: طی هفته گذشته با هماهنگی مدیریت ارتباطات شرکت پارس خودرو گروهی از مشتریان خودرو برلیانس، از خطوط تولید پارس خودرو  بازدید کردند که این رویداد در صنعت خودروسازی کشور اتفاقی کم نظیر بود و تاثیر مثبت و فراوانی در ذهن مشتریان ایجاد کرد.

    ناصر تاران – قائم مقام اجرایی مدیرعامل پارس خودرو نیز با تاکید بر اصل مشتری مداری از حمایت کامل مدیریت ارشد پارس خودرو در اجرای برنامه ها پروژه های بهبود در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان خبر داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو