فونیکسریمکسبهتام

معاونت خدمات پس از فروش و مدیر محصول مدیا موتورز خبر داد:

آغاز طرح زمستانه محصولات ام جی از یکشنبه

عصر خودرو- معاونت خدمات پس از فروش و مدیر محصول مدیا موتورز از آغاز طرح ویژه زمستان همراه با فرارسیدن فصل زمستان خبر داد

آغاز طرح زمستانه محصولات ام جی از یکشنبه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، البرز کرد در گفتگو با عصرخودرو  با اعلام این خبر گفت: این طرح شامل بازدید فنی رایگان تمامی خودروهای ام‌جی از سوی شرکت مدیا موتورز است که از تاریخ 28 آذرماه به مدت دو هفته برای تمام محصولات عرضه شده این شرکت چه گارانتی‌دار و چه بدون گارانتی به همراه تخفیفات متنوع برای قطعات، از سوی تمامی 21 شعبه نمایندگی‌ وعاملیت‌های شرکت مدیاموتورز در سراسر ایران اجرا می‌شود.

    او با بیان اینکه چند ماه اخیر در حوزه خدمات پس از فروش شرکت مدیا موتورز اتفاقات جدیدی افتاده است تصریح کرد: نخستین برنامه توسعه شبکه عاملیت‌ها در سراسر کشور است که در این راستا در ماه آینده شاهد تاسیس یک عاملیت جدید به ترتیب در استان‌های البرز، اصفهان و تهران خواهیم بود. همچنین ایجاد زیر مجموعه جدید در بخش خدمات پس از فروش با نام واحد خدمات ویژه با وظیفه امداد رسانی حرفه‌ای و متمرکز و همچنین ارائه خدمات در محل با اولویت برای مشتریان خاص و سپس تمامی مشتریان است که پس از اتمام کار کمپین بازدید زمستانی و همزمان با راه‌اندازی باشگاه مشتریان مدیاموتورز آغاز به کار خواهد کرد.
    کرد در رابطه با محصولات جدید مدیا موتورز نیز اظهار کرد: نخستین سری ام‌جی GTهای ثبت‌نام‌شده اوایل دی‌ماه تحویل خواهند شد و همچنین شرایط پیش‌فروش سری بعد این مدل هفته آینده اعلام خواهد شد. همچنین برنامه‌ای برای افزودن کراس‌اوور جدید ام‌‌جی با نام ZS به سبد محصولات تا پایان تابستان آینده در دست بررسی است.
    معاونت خدمات پس از فروش مدیاموتورز در پایان نیز گفت: شرکت ام‌جی پارس موتور و مدیاموتورز هر دو به‌موازات یکدیگر اما با وظایف مشخص و منحصر به خود در راستای جا انداختن هرچه بهتر برند ام‌جی در ایران تلاش می‌کنند. ام‌جی پارس موتور وظیفه تولید مدل 360 به‌صورت CKD در شهر تبریز را عهده‌دار است و مدیاموتورز وظیفه واردات و فروش محصولات از طریق CBU را بر گردن دارد.نه‌تنها بین این دو شرکت رقابت و تضادی وجود ندارد بلکه مذاکراتی در خصوص همکاری درزمینهٔ خدمات پس از فروش در دست انجام است که پس از ورود مدل 360 به بازار جزئیات آن اعلام خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو