فونیکسریمکسبهتام

رتبه‌بندی سازمان بازرسی و کیفیت استاندارد ایران نشان داد

یکه‌تازی گروه بهمن در خدمات فروش خودروهای تجاری

عصر خودرو- نتایج ارزیابی کیفیت خدمات فروش در سه ماه انتهایی سال گذشته و ۶ ماهه ابتدایی سال جاری نشان می‌دهد بهمن دیزل و سیباموتور به‌عنوان بازوهای گروه بهمن در بخش خودروهای تجاری سنگین و نیمه سنگین به ترتیب توانستند رتبه‌های نخست و دوم را در بخش خدمات فروش به خود اختصاص دهند.

یکه‌تازی گروه بهمن در خدمات فروش خودروهای تجاری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» بهمن دیزل و سیباموتور در حالی به این رتبه دست یافتد که در گزارش آبان ماه ارزشیابی خودروهای تولید داخل که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشرشده محصولات این دو شرکت درمجموع توانستند رده‌های مختلف کیفی را به خود اختصاص داده اند.
    در میان کامیون‌ها، کامیون ایسوزو FVR بهمن دیزل تنها 2 ستاره رده‌بندی کیفی است و رتبه کیفی یک را به خود اختصاص داد و FAW J6 نیز به‌عنوان  محصول باکیفیت سیباموتور توانست  است در میان رقبای اروپایی خود به رتبه چهارم کشنده‌ها دست یابد.
    در بین کامیونت‌ها، کامیونت ایسوزو NPR75K ساخت بهمن دیزل که بیشترین تولید را در بین خودروهای سنگین به خود اختصاص داده، در رتبه کیفی یک و رده‌بندی کیفی تک‌ستاره قرارگرفته و کامیونت FAW ساخت سیباموتور نیز رتبه کیفی دوم را به خود اختصاص داده و از نظر رده کیفی تک‌ستاره است.
    در همین ارتباط حسین خضری مدیرعامل  سیباموتور به خبرنگار ما گفت: جدا از برنامه‌هایی که شرکت سیباموتور و دیگر شرکت‌ها برای رشد خدمات فروش و پس از فروش، مهم‌ترین دلیل رشد شرکت‌های گروه بهمن اعتقاد مالکین جدید به مشتری مداری است.
    او همچنین با اشاره به اینکه هم‌اکنون بیش از 30 درصد بازار تولید خودروهای کشنده کشور در اختیار شرکت سیباموتور است ، تصریح کرد:  این نتیجه در حالی به‌دست‌آمده است که سیباموتور به‌عنوان شرکتی جدید در این صنعت تنها با 5 سال سابقه در رقابت با شرکت‌های معتبر اروپایی در این ارزیابی حضور داشته است.
    خضری  در انتها نیز با اشاره به اینکه، اقدامات مؤثر سیباموتور مانند ارائه محصول متنوع باقیمت و کیفیت متناسب با نیاز مشتریان، تحویل به‌موقع تنوع روش‌های فروش و ایجاد شبکه فروش و خدمات پس از فروش مؤثر در دستیابی به این رتبه مؤثر بوده است گفت: میزان رضایت مشتریان از خدمات فروش خودروها، با بهره‌گیری از شاخص‌های چهارگانه «اطلاع‌رسانی و پاسخگویی»، «توجه به خواسته مشتری»، «هزینه و زمان صرف شده» و «کیفیت تحویل خودرو» از دیدگاه مشتریان، توسط شرکت ISQIانجام‌ شده است که شرکت سیباموتور در زیر شاخص‌های«اطلاع‌رسانی و پاسخگویی»و «توجه به خواسته مشتری» رتبه اول را کسب کرده است.
    شایان‌ذکر است شرکت سیباموتور با  کسب 622 امتیاز ، رتبه دوم رضایت‌مندی تمامی مشتریان در حوزه خدمات فروش خودروهای تجاری را کسب کرده و توانسته رشد 5 درصدی را نسبت به دوره مشابه  گذشته کسب کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو