فونیکسریمکسبهتام

پروژه۱۰۰۰ میلیاردتومانی قطعه سازی خودرو در ملارد اجرایی می شود

عصر خودرو- معاون برنامه ریزی،اداری و مالی فرمانداری ملارد گفت:سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در عرصه قطعه سازی خودرو در آینده عملیاتی خواهد شد.

پروژه۱۰۰۰ میلیاردتومانی قطعه سازی خودرو در ملارد اجرایی می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، آقامعلی سلطانی  با اشاره به تلاش فرمانداری ملارد برای تسهیل و تسریع روند مشارکت بخش خصوصی در این شهرستان اظهار داشت:بستر سازی و رفع موانع سرمایه گذاری با هدف پیشرفت، شکوفایی و رونق اقتصادی در این منطقه از اولویت هایی است که با جدیت از سوی فرمانداری شهرستان ملارد پیگیری خواهد شد.

    معاون برنامه ریزی،اداری و مالی فرمانداری ملارد عنوان کرد:موقعیت جغرافیایی ملارد،نزدیکی آن به پایتخت، وسعت منطقه ای و کثرت جمعیتی این خطه از غرب استان تهران،شرایط ویژه ای را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم می سازد که باید به بهترین نحو ممکن از این فرصت بالقوه و برجسته استفاده شود.

    وی افزود:تاکنون طرح ها و پروژه های متعددی در حوزه های گوناگون و بویژه در بخش صنعت و تولید با مشارکت بخش خصوصی در ملارد عملیاتی شده که با عنایت به بستر سازی و همت سرمایه گذاران علاقه مند به فعالیت در این شهرستان، افق روشن و درخشانی را برای این منطقه پیش بینی می کنیم.

    سلطانی گفت:یکی از برجسته ترین پروژه های تعریف شده، شامل کارخانه قطعه سازی خودرو می شود که مقرر است در زمینی به مساحت 18 هکتار و با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان عملیاتی شود.

    معاون برنامه ریزی،اداری و مالی فرمانداری ملارد عنوان کرد:در گام نخست این پروژه، 150 میلیارد تومان برای توسعه مجموعه قطعه سازی سرمایه گذاری شده که بدون تردید با تکمیل و اتمام طرح مورد اشاره،زمینه و بستر بسیار مناسبی برای افزایش فرصت های شغلی و اشتغال زایی مضاعف فراهم خواهد شد.

    وی یادآور شد:تلاش می کنیم با لحاظ کردن تعامل سازنده با متقاضیانِ سرمایه گذاری در شهرستان ملارد، حجم و میزان نقش آفرینی  بخش خصوصی با افزایش  هر چه بیشتری همراه شود که از نظر ما حصول این امر، دستاوردهای ارزنده بسیاری را برای شهرستان ملارد،مردم ساکن در این منطقه و سرمایه گذاران فعالِ این محدوده جغرافیایی به همراه خواهد داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط