شاهکار یک پدر برای فرزند معلولش

عصر خودرو: یک پدر خلاق بجای نشستن و غصه خوردن برای معلولیت فرزندش دست به ساخت دنیای بهتر و جذاب تری برای فرزندش زده است.

چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹:۰۰

شاهکار یک پدر برای فرزند معلولششاهکار یک پدر برای فرزند معلولششاهکار یک پدر برای فرزند معلولششاهکار یک پدر برای فرزند معلولششاهکار یک پدر برای فرزند معلولششاهکار یک پدر برای فرزند معلولش

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، جرمی اسفینا بیفیدا نوجوان معلولی است که با یک نقص مادرزادی بدنیا آمده، نقصی که در آن نخاع کودک نتوانسته بطور طبیعی رشد و به میزان نرمال خود برسد در نتیجه باعث معلولیت این کودک شده است. تا کنون جراحی های مختلفی روی بدن این کودک صورت گرفت اما در نهایت باز هم اتفاق خاصی صورت نگرفت و بدن جرمی به همان صورت باقی ماند.

اما از آنجا که امید هیچگاه نمی میرد و هر انسانی با امید می تواند بر سخت ترین شرایط غلبه کند پدر جورج نیز با تکیه بر امید خود توانسته شرایط را به بهترین حالت ممکن در بیاورد. و سر با استعداد خود را به یک پسر ویژه تبدیل کند.

ویلچیری که تمام ساعت ها و ثانیه ها جرج را حمل می کند حالا دیگر یک ویچیر معمولی نیست. پدر با خلاقیت خاص خود و طراح های جالب خود روی این ویلچیر این وسیله را تبدیل به ماشین ویژه کرده که می تواند هر لحظه رنگ و شکل خاصی بخود بگیرد. 

به همین سادگی با چند کار ساده این ویلچیر شبیه به یکی از ماشین های کارتون های کودکانه شده بصورتی که وقتی جورج در خیابان در حال حرکت است همه با تعجب  وتوجه خاص در حالی که خندان بر لبشان می آید او را دنبال می کنند.

برچسب ها

خودرو معلولان
مطالب مرتبط بیشتر
تمدید اعتبار سهمیه‌ طرح ترافیک بیماران، معلولین و جانبازان تحویل خودرو اتومات به معلولان با قیمت‌های قبل رایزنی برای ساماندهی خودروهای مناسب‌سازی شده ویژه معلولان و جانبازان پیشنهاد تخفیف ۵۰ درصدی به معلولان برای استفاده از حمل‌ونقل عمومی تمهیدات وزارت صنعت برای تأمین خودروهای معلولان و جانبازان لزوم خدمت رسانی درست به معلولان در سامانه های اتوبوس تندرو و مترو سوءاستفاده یا خرید و فروش «پلاک معلولین» غیرقانونی است یک وسیله نقلیه جدید برای معلولان ساخته شد بنیاد شهید برای تأمین خودروهای جانبازان از تولیدات داخلی استفاده می‌کند معرفی تکنولوژی‌های حمل‌و‌نقل مختص معلولان خودروی ویژه افراد توانخواه در فرودگاه خرم آباد فعال شد تجهیز ۵ درصد اتوبوس‌های جدید به درب مخصوص تردد معلولان راه اندازی سامانه حمل و نقل معلولان در شیراز ایران در رتبه سیزدهم تولید خودرو جهان تاکسی تلفنی معلولان در مشهد راه‌اندازی می‌شود انتقاد نجفی به محدودیت‌های جابجایی معلولان و جانبازان در شهر پیشنهاد بهزیستی به وزارت صنعت برای تولید خودروهای مناسب سازی شده ارزان ارائه خودروهای بی‌کیفیت به معلولان مناسب‌سازی فضای پارک خودرو برای معلولان افزایش ۲ برابری سرویس ایاب و ذهاب معلولان استان تهران تا پایان سال ۶۰ خودرو ویژه معلولان به ناوگان حمل و نقل اضافه می شود ساخت «سبکترین بالابر برای افراد معلول جسمی حرکتی» توسط مختراعان ایرانی پایتخت هنوز مهیای تردد معلولان نیست نخستین خودرو مناسب سازی شده معلولان منطقه ۵کشور در شهرکرد فعال شد تحویل خودرو با تخفیف ویژه به جانبازان کشور هشدار بهزیستی درخصوص کلاهبرداری جدید از خودرو معلولان ۵۰ دستگاه ون ویژه معلولان تا پایان سال خریداری می شود این خودرو ویژه معلولان است ساخت اتومبیل خودران خاص برای معلولان صدور اولین گواهینامه رانندگی خودروهای نیمه خودکار برای یک معلول دردسرهای پلاک ویژه ! شناسایی معلولان دارای پلاک‌ویژه و مناسب‌سازی رایگان خودروهایشان امکان بهره‌مندی معلولان از خودروی داخلی فراهم شد افزایش خطوط ویژه معلولان به ۲۵ خط مشکل پلاک ویژه معلولان باید به سرعت حل و فصل شود آمادگی خودروسازهای داخلی برای تولید خودروهای ویژه معلولان معلولان استفاده کننده از وسایل چهار چرخ موتور برقی گواهینامه می گیرند خودروهای عمومی ویژه معلولان افزایش یابد انتقاد از نحوه واگذاری پلاک ویژه به معلولان مذاکره با خودروسازان داخلی ماشین‌های دنده اتوماتیک معلولان، رویا یا واقعیت؟ سرویس‌رسانی سامانه معلولان و جانبازان به جشنواره پارالمپیک خودروسازان داخلی مکلف به تولید خودرو ویژه معلولان شدند تامین خودرو مناسب معلولان توسط شرکت های داخلی بازبینی واگذاری پلاک خودرو معلولان با واگذاری پلاک معلولین برخورد می‌شود سوءاستفاده از پلاک خودروهای معلولان
برگشت به بالا