نمایشگاه خودرو ارومیه (۱۷)

فردا؛ آغاز نخستین نمایشگاه خودرو ارومیه

عصر خودرو- فردا نخستین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته ارومیه آغاز می شود و به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر ادامه دارد.

دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴:۰۰

فردا؛ آغاز نخستین نمایشگاه خودرو ارومیه

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، مدیرنمایشگاه بین المللی خودرو ارومیه در این باره گفت: این نمایشگاه با حضور بیش از 110 شرکت توانمند داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی ارومیه برپا خواهد شد.

علیرضاعاجزی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با حضور مقامات ارشد استان و با مشارکت حضور 20 شرکت از زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا برگزار خواهد شد.

این مسؤول ادامه داد: بازدید از این نمایشگاه برای عموم مردم آزاد بوده و علاقمندان به صنعت خودرو می‌توانند از ساعت 17 عصر تا 23 شب از نمایشگاه دیدن کنند.

عاجزی گفت: با توجه به اینکه ارومیه دومین ترافیک شهر کشور بوده و این شهرستان دارای ظرفیت‌های لازم برای فعلان خودرو است لذا این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی ارومیه برگزار خواهد شد.

مدیر نمایشگاه بین المللی خودرو ارومیه افزود: مهم‌ترین زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه سازندگان و واردکنندگان خودروهای سبک و سنگین، تولیدکنندگان و واردکنندگان قطعات و لوازم جانبی ، شرکت‌های خدماتی ، بیمه و... خواهد بود.

عاجزی همچنین با اشاره به قابلیت ها و ظرفیت‌های اقتصادی استان آذربایجان غربی افزود: این استان به صورت مستقیم و غیر مستقیم با چهار کشور دارای مرز و گمرک می‌باشد که این مهم باعث رشد و رونق این نوع نمایشگاهها دراستان شده است.

وی با بیان اینکه عمده‌ترین دلیل برپایی این نمایشگاه معرفی آخرین دستاوردهای صنعت خودرو کشور و فعالان صنعت خودرو است، افزود: ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان و اشتغال در صنعت خودروی کشور از دیگر دلایل مهم در برگزاری این نمایشگاه است.

مدیر نمایشگاه بین المللی خودرو ارومیه  گفت: با توجه به قرار گرفتن در شرایط جدید اقتصاد کشور و رفع تحریم‌ها و توسعه صادرات، امید است این نمایشگاه از رونق  و رشد چشم گیری نسبت به دیگر نمایشگاه های این شهر برخوردار باشد.

برچسب ها

نمایشگاه بین المللی خودرو ، قطعات و صنایع وابسته آذربایجان غربی – ارومیه
مطالب مرتبط بیشتر
طرح جایگزینی خودروهای فرسوده تجاری از سوی ماموت اجرا می شود ارومیه گام نخست را محکم برداشت کارخانه لاستیک سازی خودرو در آذربایجان غربی ایجاد می شود گشت و گذار تصویری در نمایشگاه خودرو ارومیه گزارش تصویری از آغاز به کار نمایشگاه خودرو ارومیه خودروسازان در ارومیه خط تولید راه اندازی کنند سرمایه گذاری خارجی تحولی عظیم در صنعت خودرو ایجاد می کند چراغ اول نمایشگاه خودرو در ارومیه روشن شد آذربایجان غربی امکانات مناسبی برای تولید قطعات خودرویی دارد آغاز به کار نمایشگاه بین المللی خودرو در ارومیه نمایشگاه خودرو ارومیه یک روز قبل از افتتاح حضور پررنگ تجاری ها در نمایشگاه خودرو ارومیه حضور گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه خودرو ارومیه گزارش تصویری آغاز ساخت و ساز غرفه های نمایشگاه خودرو ارومیه آذهایتکس به نمایشگاه خودرو ارومیه می رود حضور قدرتمند میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو ارومیه مدیران خودرو هم به شرکت کنندگان در نمایشگاه خودرو ارومیه پیوست نمایشگاه خودرو و قطعات ارومیه جذابترین و مهمترین نمایشگاه شهریور ماه کشور حضور ۱۱۰ شرکت توانمند داخلی و خارجی در نمایشگاه خودرو ارومیه حضور مستقیم و پررنگ مجتمع صنعتی ماموت در نمایشگاه بین المللی خودرو ارومیه حضور پررنگ شرکت ایران خودرو دیزل در نمایشگاه خودرو آذربایجان غربی - ارومیه حضور شرکت کرمان موتور در نمایشگاه بین المللی خودرو آذربایجان غربی – ارومیه حضور قدرتمند شرکت گلرنگ موتور فامیلی (هوندا) در نمایشگاه بین المللی خودرو آذربایجان غربی – ارومیه آذربایجان غربی استان طلائی برای سرمایه گذاری و کار آفرینی درصنعت خودرو کشور
برگشت به بالا