رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان:

حضور بچه پولدارهای نوکیسه با خودروهای کذایی در خیابان ها به دلیل الگوی مصرف غلط است

عصر خودرو- حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار معلمان فرمودند: «هویت مستقل» اولین چیزی است که باید در جوان پرورش دهیم؛ بعد از آن نوبت اقتصاد مقاومتی است.

دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰:۰۰

حضور بچه پولدارهای نوکیسه با خودروهای کذایی در خیابان ها به دلیل الگوی مصرف غلط است

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، به مناسبت هفته‌ی معلم، هزاران نفر از معلمان، فرهنگیان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور با حضور در حسینیه‌ امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

برخی محورهای سخنان رهبر معظم انقلاب در این دیدار بدین شرح است:

ـ جامعه‌ی معلمی کشور یک کار دشوار را با بازده مادی اندک برعهده گرفته. مواجهه‌ی تربیتی با نوجوان کار کوچکی نیست بخشی از انگیزه‌ی معلمی، عشق و محبت و احساس مسئولیت است.

ـ از جامعه‌ی معلمی کشور سپاسگزاری می‌کنم. مسئولان از مسائل مادی معلمان غافل نشوند.

ـ زبان علم فقط انگلیسی نیست. اصرار بر ترویج انحصاری انگلیسی ناسالم است. زبان‌های دیگر مثل اسپانیولی، فرانسه، آلمانی و کشورهای شرقی هم زبان علمند کشورهای دیگر جلوی نفوذ زبان بیگانه را می‌گیرند. نمی‌گویم از فردا آموزش انگلیسی را تعطیل کنیم، اما بدانیم چه می‌کنیم.

ـ «هویت مستقل» اولین چیزی است که باید در جوان پرورش دهیم؛ بعد از آن نوبت اقتصاد مقاومتی است. بارها به مسئولان، عمومی و خصوصی تذکر داده‌ام اما الگوی مصرف اصلاح نشده است؛ این بچه پولدارهای نوکیسه که با آن خودروهای کذایی در خیابان‌ها هستند به همین خاطر است. این را باید از کودکی یاد داد.

-وقتی مقابل دشمن از نشان دادن قدرت بترسیم، دشمن پررو می‌شود، می‌گویند ایران در خلیج‌فارس رزمایش نداشته باشد؛ چه غلط ها!

- از آن طرف دنیا می‌آید رزمایش برگزار می‌کند؛ خب بروید همان خلیج‌ خوک‌ها، اینجا چه می‌کنید!؟ خلیج فارس خانه‌ی ما است. جای حضور ملت ایران است، این‌طور باید باقدرت‌های زیاده‌خواه مواجه شد.

برچسب ها

اقتصاد مقاومتیرهبر معظم انقلابخلیج فارس
مطالب مرتبط بیشتر
پرداخت تسهیلات ارزی در کما دردسرهای پرداخت تسهیلات ارزی به خودرو پیوستن ایران خودرو خراسان به طرح مثلث توسعه اقتصاد مقاومتی تصویب بسته حمایتی خودروسازان باید اقتصاد مقاومتی را تبدیل به فرهنگ سازمانی کنیم ظرف ۳ ماه آینده سقف تولید بنزین کشور به بیش از ۱۰۰ میلیون لیتر می رسد جایگزینی ۵۰ هزار دستگاه اتوبوس و کامیون در سال ۹۷ اقدام جهادی اقتصاد مقاومتی را ممکن می سازد رونمایی از محصولات نوین خودرو در نمایشگاه کرمان نخستین محموله بنزین یورو۵ پالایشگاه ستاره‌ خلیج‌فارس دریافت شد چه کسانی و چگونه سئات اسپانیا را نیامده فراری دادند؟! آلودگی هوا فقط با کیفیت بنزین حل نمی‌شود رشد مصرف سوخت در منطقه خلیج فارس منفی شد توقف ثبت سفارش واردات خودرو در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری بخش خصوصی برای تولید خودرو برقی در زنجان تمرکز ویژه کرمانی ها بر بازار خودروهای زیر۵۰ میلیون شراکت خارجی خودروسازان،محرک اقتصاد مقاومتی؟ برنامه های ایران خودرو برای تحقق اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال سال ۹۶، «اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال» نامگذاری شد موفقیت فعلی سایپا مرهون اقتصاد مقاومتی است فتوای رهبر انقلاب درباره استفاده از خودروهای شخصی در زمان آلودگی هوا شهرهوشمند ضامن تحقق اقتصاد مقاومتی است وانت نیسان‌ها را باید بخریم و بسوزانیم نعمت زاده جانشین جهانگیری در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شد افتخاری دیگر برای تلاش گران عرصه اقتصاد مقاومتی در گروه سایپا قرارداد با سیتروئن مبتنی بر اقتصاد مقاومتی بزودی نهایی می شود کارت سوخت با چنگ و دندان حفظ می‌کنیم نرخ بلیت اتوبوس با افزایش ۲۵ درصدی نسبت به سال ۹۴ اصلاح شد توسعه صنعت خودرو با اتکا به توان داخلی محقق می شود رشد ۱۴درصدی تولید سایپا دانشجویی که با "ماشین‌برقی" کودکانه به جنگ بیکاری رفت شناسایی نقاط حادثه خیز استان زنجان رونمایی از محصولات شرکت روغن موتور "موتول" فرانسه در ایران توسط شرکت کویر موتور برای اولین بار تولید خودرو بدون کسری مصداق اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی است اهمیت صنعت خودرو در اقتصاد ایران کاهش یافت باید بیش از این امنیت جاده ای را برقرار کنیم ۵ کیلومتر از محور جیرفت ـ عنبرآباد افتتاح شد ضرورت تحقیق و توسعه در خودرو رویکرد اصلی اقتصاد مقاومتی اتکا به تولید داخل و دانش بنیان شدن بخش های مهم اقتصادی است
برگشت به بالا