تراکتوری که جایزه طراحی رد دات را از آن خود کرد

عصر خودرو: تراکتور ولاترا T۲۳۴ به پیشرانه ۷.۴ لیتری AGCO Power مجهز شده که توانایی تولید ۵۰ اسب بخار نیرو و ۷۳۷ پوندفوت گشتاور را دارد.

يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱:۰۰

تراکتوری که جایزه طراحی رد دات را از آن خود کردتراکتوری که جایزه طراحی رد دات را از آن خود کردتراکتوری که جایزه طراحی رد دات را از آن خود کردتراکتوری که جایزه طراحی رد دات را از آن خود کردتراکتوری که جایزه طراحی رد دات را از آن خود کردتراکتوری که جایزه طراحی رد دات را از آن خود کردتراکتوری که جایزه طراحی رد دات را از آن خود کرد

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از عصرایران، بیشتر مردم هنگامی که درباره برنده جایزه طراحی رد دات (Red Dot) فکر می کنند، نخستین چیزی که در ذهنشان نقش می بندد احتمالا طراحی شناخته شده با کت و شلواری شیک است. اما هنگامی که تراکتور ولاترا T234 این جایزه را از آن خود کرد، چنین تفکری را نیز تغییر داد.
 تراکتور ولاترا T234 به پیشرانه 7.4 لیتری AGCO Power مجهز شده که توانایی تولید 50 اسب بخار نیرو و 737 پوندفوت گشتاور را دارد. این پیشرانه نه تنها قدرتمند است بلکه کارآمد نیز است. مهندسان ولاترا به خوبی این پیشرانه را طراحی کرده و سرعت حرکت رو به جلو به خوبی با دور موتور در دقیقه منطبق شده است که هدررفت انرژی را کاهش می دهد. در نتیجه، بدون هدررفت سوخت این تراکتور به خوبی وظایف خود را انجام می دهد.

کابین تراکتور ولاترا T234 با 66 فوت مربع شیشه پوشیده شده و زاویه دید 360 درجه را برای راننده فراهم می کند. این کابین به گونه ای طراحی شده است که حتی افراد بلند قد نیز به راحتی در آن جای می گیرند.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

تراکتورتراکتور ولاترا
برگشت به بالا