تراکتورسازی ایران در نامیبیا کارخانه می‌سازد

عصر خودرو- گروه صنعتی تراکتورسازی ایران با مشارکت کشور آفریقایی نامیبیا اقدام به ساخت تراکتورهای ایرانی در این کشور آفریقایی می‌کند.

شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵:۰۰

تراکتورسازی ایران در نامیبیا کارخانه می‌سازد

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا،  قرارداد ایجاد شرکت مشترک با حضور «ابوالفتح ابراهیمی» مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران و وزیرکشاورزی نامیبیا امضا شد.

این شرکت مشترک که از هشت ماه پیش کار مطالعاتی راه‌اندازی آن با همکاری سفیر ایران در نامیبیا شروع شده بود، قرار است قطعات محصولات تراکتورسازی ایران به صورت  skd از ایران به نامیبیا انتقال و در این کشور آفریقایی مونتاژ شود.

شایان ذکر است، سرمایه‌گذاری در این شرکت به صورت 70 به 30 بوده و 30درصد آورده تراکتورسازی از ارایه تکنولوژی حاصل می‌شود.

اهمیت نامیبیا به‌ واسطه دسترسی به بازارهای جنوب و جنوب غرب آفریقا است.

برچسب ها

تراکتور سازیتراکتور
مطالب مرتبط بیشتر
۳۰۰۰ تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی کم بهره برای خرید تراکتور توافق دو کشور برای تولید مشترک خودرو و تراکتور استفاده از توان فنی مهندسی سایپا برای تولید ماشین‌آلات کشاورزی در سوریه تراکتوری که با اپلیکیشن موبایل هدایت می‌شود تراکتوری که مانند سدان اسپرت راه می رود! +عکس تراکتور غیرقانونی گران شد؟ تراکتور ۳۵ درصد گران شد تراکتور مونارک؛ تعریفی متفاوت از فناوری در صنعت کشاورزی + عکس تخصیص سوخت به تراکتورهای پلاک گذاری شده دردسر ساز شد مجبور به افزایش قیمت تراکتور هستیم واژگونی تراکتور در کوهین به قیمت جان راننده تمام شد قیمت جهانی تراکتور به شدت افزایش می‌یابد خودروهای بخش کشاورزی شامل ۳۰درصد تخفیف بیمه شخص ثالث شد افزایش ۶ درصدی قیمت خودروهای داخلی قانونی است آمادگی ایران برای تولید و صادرات خودرو و تراکتور در سنگال تولید ۱۰۰ هزار خودرو تجاری کشنده ۴۲۵ اسب بخار در تبریز مصطفی وحید زاده رئیس هیات مدیره تراکتورسازی شد حراج تراکتور پورشه (+عکس) توضیحات وزارت صنعت،معدن و تجارت به برخی انتقادها درباره واردات تراکتور محلی برای خروج توان موتور آخرین وضعیت "خموتور" از زبان مدیرعامل ساخت اولین تراکتور هوشمند خودران وقتی هلند خواهان تراکتورهای ایرانی است تراکتوری که جایزه طراحی رد دات را از آن خود کرد قرارداد ساخت ۵ هزار تراکتور سنگین بین ایران و چک امضا شد کارخانه تراکتورسازی صربستان خواهان همکاری با ایران شد
برگشت به بالا