اتومکانیکای استانبول (۱۶)

مدیرعامل شرکت یزدان‌خودرو: توان همکاری با خودروسازان خارجی را داریم

عصر خودرو- می گوید وقتی توان همکاری با خودروسازان بزرگ کشور را داریم، چرا نتوانیم با خودروسازان خارجی همکاری داشته باشیم. با رفع تحریم ها، شرایط برای حضور یزدان‌خودرو در بازار های جهانی نیز محیاست.

جمعه ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶:۰۰

مدیرعامل شرکت یزدان‌خودرو: توان همکاری با خودروسازان خارجی را داریممدیرعامل شرکت یزدان‌خودرو: توان همکاری با خودروسازان خارجی را داریممدیرعامل شرکت یزدان‌خودرو: توان همکاری با خودروسازان خارجی را داریممدیرعامل شرکت یزدان‌خودرو: توان همکاری با خودروسازان خارجی را داریممدیرعامل شرکت یزدان‌خودرو: توان همکاری با خودروسازان خارجی را داریممدیرعامل شرکت یزدان‌خودرو: توان همکاری با خودروسازان خارجی را داریم

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، این شرکت سال 1382 با هدف تامین، تولید و مونتاژ، و فروش انواع قطعات جلوبندی خودرو های سواری در تبریز شروع به فعالیت کرده و در سال 1386، به بهره برداری رسیده است. حوزه فعالیت های آن نیز در حال حاضر به قطعات جلوبندی، سیبک و قطعات تعلیق مربوط می شود. بخش قابل‌توجهی از تولیدات این شرکت، راهی شبکه افترمارکت می شود اما به واسطه آغاز همکاری با ایرانخودرو در اواخر سال گذشته، به واسطه مفاد قرارداد تازه ایرانخودرو با شرکت، بسیار امیدوار به آینده خود است، هم در بازار داخلی و هم در بخش صادرات. اینطور که سیدجلال موسوی خطیبی، مدیرعامل یزدان‌خودرو می گوید: قرارداد تازه ایرانخودرو و پژو با هدف‌گذاری تولید 3 میلیون دستگاه خودرو تا سال 2025 امضاء شده و این جای بسی امیدواری دارد چراکه قرار است نیمی از این تیراژ، به بازار های صادراتی اختصاص یابد و این یعنی حضور گسترده تامین‌کنندگان بومی قطعات این شرکت در شبکه بین‌المللی قطعه‌سازی و صادرات قطعات خودرو.
آقای موسوی خطیبی در پایان می افزاید شرکت یزدان خودرو به آینده امیدوار است، هم به آینده خودرو در چرخه OEM داخلی و چه در عرصه صادرات و حتی همکاری با نام های بزرگ صنعت قطعه‌سازی دنیا.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

اتومکانیکای استانبول ۲۰۱۶
مطالب مرتبط بیشتر
نورد و لوله پروفیل سپاهان؛ در اندیشه صادرات مدیرعامل هولدینگ تجارت فراسو: اتومکانیکا بهترین و مهمترین بستر پیشرفت صنعت خودرو کشور است نماینده اتومکانیکای دوبی: اتومکانیکای دبی؛ بهترین موقعیت پیشرفت برای تولیدکنندگان ایرانی هدف افزایش ۳۰ درصدی صادرات برای قدیمی‌ترین قطعه‌ساز غرب کشور گزارش تصویری اختصاصی عصر خودرو از دومین روز برپایی اتومکانیکای استانبول آریا‌کیان‌سپهر؛ می توانیم در تولید از بسیاری کشورها پیشی بگیریم همه تبریزی ها زیر یک سقف؛ می خواهیم اتومکانیکا را به تبریز بیاوریم پیشرو پلیمر طبرستان و ارزیابی برای ورود به عرصه صادرات گروه فنرسازی زر؛ هدف، رسیدن به مرز صادرات ۲ میلیون دلار نمایش سطح کیفی ساخته های رادیاتور ایران اتومکانیکا با طعم تند و خشمگین برترین نمایشگاه تجاری صنعت خودروسازی منطقه در ایستگاه دهم گزارش تصویری اختصاصی عصر خودرو از آغاز به کار اتومکانیکای استانبول ۲۰۱۶ افتتاح اتومکانیکای استانبول سال ۲۰۱۶ تا ساعاتی دیگر
برگشت به بالا