اتومکانیکای استانبول (۱۴)

نورد و لوله پروفیل سپاهان؛ در اندیشه صادرات

عصر خودرو- از زیرمجموعه های گروه صنعتی سپاهان که امسال در اتومکانیکای استانبول حضور یافته، شرکت نورد و لوله پروفیل سپاهان است که تاسیس آن بصورت یک شرکت مستقل، به سال ۱۳۹۰ باز می گردد.

جمعه ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸:۰۰

نورد و لوله پروفیل سپاهان؛ در اندیشه صادراتنورد و لوله پروفیل سپاهان؛ در اندیشه صادراتنورد و لوله پروفیل سپاهان؛ در اندیشه صادراتنورد و لوله پروفیل سپاهان؛ در اندیشه صادراتنورد و لوله پروفیل سپاهان؛ در اندیشه صادراتنورد و لوله پروفیل سپاهان؛ در اندیشه صادراتنورد و لوله پروفیل سپاهان؛ در اندیشه صادراتنورد و لوله پروفیل سپاهان؛ در اندیشه صادرات

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، این شرکت در ساخت انواع لوله های صنعتی فعالیت دارد و محصولات مرتبط به صنعت خودروسازی آن، گستره مقاطع لوله ای شکل بکار رفته در خودرو، از جمله کمک‌فنر، اگزوز، قطعات لاستیک‌خور و ... را در بر می گیرد. نورد و لوله پروفیل سپاهان سابقه همکاری با شرکت های فراوری ساخت، کمک‌فنرسازی ایدامین سایپا، ساپکو و کوشاوران را داشته و با هدف شناخت و ارزیابی شرایط صادرات به کشور های صنعتی اروپا در اتومکانیکای استانبول 2016 حضور یافته است.
کارخانه شرکت نورد و لوله پروفیل سپاهان در 25 کیلومتری شهر اصفهان قرار دارد و در حال حاضر، بیش از 200 نفر نیروی کار متخصص در مجموعه کارخانه و دفتر مرکزی آن مشغول کار هستند.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

اتومکانیکای استانبول ۲۰۱۶
مطالب مرتبط بیشتر
همکاری با پیشتازان صنعت قطعه‌سازی دنیا مدیرعامل هولدینگ تجارت فراسو: اتومکانیکا بهترین و مهمترین بستر پیشرفت صنعت خودرو کشور است نماینده اتومکانیکای دوبی: اتومکانیکای دبی؛ بهترین موقعیت پیشرفت برای تولیدکنندگان ایرانی هدف افزایش ۳۰ درصدی صادرات برای قدیمی‌ترین قطعه‌ساز غرب کشور گزارش تصویری اختصاصی عصر خودرو از دومین روز برپایی اتومکانیکای استانبول آریا‌کیان‌سپهر؛ می توانیم در تولید از بسیاری کشورها پیشی بگیریم همه تبریزی ها زیر یک سقف؛ می خواهیم اتومکانیکا را به تبریز بیاوریم پیشرو پلیمر طبرستان و ارزیابی برای ورود به عرصه صادرات گروه فنرسازی زر؛ هدف، رسیدن به مرز صادرات ۲ میلیون دلار نمایش سطح کیفی ساخته های رادیاتور ایران اتومکانیکا با طعم تند و خشمگین برترین نمایشگاه تجاری صنعت خودروسازی منطقه در ایستگاه دهم گزارش تصویری اختصاصی عصر خودرو از آغاز به کار اتومکانیکای استانبول ۲۰۱۶ افتتاح اتومکانیکای استانبول سال ۲۰۱۶ تا ساعاتی دیگر
برگشت به بالا