مدیر روابط عمومی آتش نشانی اهواز:

تصادف خودرو جان موتور سوار را گرفت

عصر خودرو- مدیر روابط عمومی آتش نشانی اهواز گفت: در تصادف موتورسیکلت و خودروی پراید در اهواز، راکب موتورسیکلت در این حادثه جان خود را از دست داد.

يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲:۰۰

تصادف خودرو جان موتور سوار را گرفت

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مسعود حق شناس اظهار کرد: شب گذشته راس ساعت 22 و 44 دقیقه دقیقه طی تماس شهروندان با تلفن 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر حادثه تصادف در مسیر بلوار گلستان اطلاع داده شد.

وی افزود: ستاد فرماندهی از نزدیکترین ایستگاه تیم های امداد و نجات را به محل اعزام کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان سه دقیقه بعد در محل حادثه حاضر و مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد داشته که راکب موتورسیکلت بر اثر شدت جراحات در محل تصادف فوت کرده است.

حق شناس بیان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و انتقال جسد موتورسوار به آمبولانس، محل را به سمت ایستگاه خود ترک کردند.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

 

برچسب ها

حوادث؛ موتورسیکلت
مطالب مرتبط بیشتر
گیر کردن دست بانوی جوان در چرخ موتورسیکلت واژگونی موتور سیکلت در زنجان دو کشته و مصدوم بر جای گذاشت گردشگر سوئیسی در اثر واژگونی موتورسیکلت در کویر آران و بیدگل مجروح شد سقوط موتورسیکلت به دره عامل مرگ مرد ۴۵ ساله شد مرگ ۲ موتورسوار در آبدانان برخورد خودرو و موتورسیکلت در همدان یک کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت مرگ ۲ جوان موتورسیکلت‌سوار در محور فومن جان باختن۸۶ موتور سوار در تصادفات تصادف دلخراش یک موتورسوار ۸۶ موتورسوار طی سال گذشته در خراسان شمالی جان باختند تصادف مرگبار اتوبوس با موتور حوادث ۲۴ ساعت گذشته کاشان ۲ کشته برجا گذاشت سالانه ۲۰۰ هزار ایرانی در حوادث ترافیکی مصدوم و معلول می شوند تصادف مرگبار دو موتورسیکلت تصادف موتورسیکلت در قم جان ۳ نفر را گرفت برخورد کامیون با موتورسیکلت در کاشان جان راکب را گرفت دو عابر پیاده قربانی بی احتیاطی راننده خودروی سواری در اسفراین شدند موتورسیکلت‌ها متهم ردیف اول تصادفات شهری از «BMW» های ۱۴۰ میلیونی تا سوزوکی و هوندا آموزش ایمنی ۴ هزار و ۵۶۰ موتورسیکلت سوار در لرستان تولید کدام موتورسیکلتها متوقف می شود؟ موتور آمبولانس نیاز مبرم شهرهای بزرگ اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‎سواران در گلستان برای موتور هیچ خیابانی یک‌طرفه نیست ۵۰ درصد تصادفات در زنجان مربوط به موتور سیکلت است فرهنگ‌سازی موتورسیکلت‌سواران در دستور کار پلیس شهرضا قرار دارد
برگشت به بالا