رئیس پلیس راهور شهرضا:

فرهنگ‌سازی موتورسیکلت‌سواران در دستور کار پلیس شهرضا قرار دارد

عصرخودرو: رئیس پلیس راهور شهرضا گفت: از اسفندماه سال گذشته فرهنگ‌سازی موتورسیکلت‌سواران در دستور کار پلیس شهرضا قرار گرفت.

پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵:۰۰

فرهنگ‌سازی موتورسیکلت‌سواران در دستور کار پلیس شهرضا قرار دارد

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سرهنگ محمدامین قرمزی ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان، با اشاره به ساماندهی موتورسیکلت سواران در شهرضا، اظهار داشت: 35 درصد تصادفات در کل کشور مربوط به موتورسیکلت سواران است.
وی با تأکید بر لزوم آموزش استفاده صحیح از موتورسیکلت به موتورسیکلت سواران افزود: از اوایل اسفند سال گذشته ساماندهی موتورسیکلت سواران در شهرضا اجرا شده است.
رئیس پلیس راهور شهرضا بیان کرد: در این طرح با ساماندهی موتورسیکلت سواران و برخورد با آنان فرهنگ استفاده از موتورسیکلت نیز به موتورسیکلت سواران آموزش داده می‌شود.
وی با بیان اینکه با تخلف موتور سیکلت‌سواران بدون کوچک‌ترین اغماضی برخورد می‌شود، تصریح کرد: ساماندهی موتورسیکلت سواران به صورت جدی در شهرستان اجرا می‌شود و در این مسیر نیازمند همکاری و همراهی مردم به‌ویژه خانواده‌ها هستیم.
سرهنگ قرمزی گفت: عدم پای‌بندی به قوانین و مقررات، سرعت غیر‌مجاز، نداشتن تجهیزات و ایمنی کافی در حین رانندگی، عدم نظارت والدین از مهم‌ترین علل تصادف موتورسیکلت سواران است.
وی خاطرنشان کرد: در این طرح، موتورسیکلت‌سوارانی که تخلف غیرحادثه‌ساز داشته باشند، بعد از توقف موتور، آن‌ها را به کلاس‌های آموزشی معرفی و ملزم به گذراندن کلاس در این زمینه می‌شوند.
رئیس پلیس راهور شهرضا با بیان اینکه این طرح با جدیت تا پایان سال ادامه پیدا می‌کند، گفت: این طرح تا پایان سال ادامه پیدا می‌کند تا بخش زیادی از موتورسیکلت‌سوارها با اقدامات فرهنگی و برخورد سلبی ساماندهی شوند.

برچسب ها

حوادث؛ موتورسیکلت
مطالب مرتبط بیشتر
گیر کردن دست بانوی جوان در چرخ موتورسیکلت واژگونی موتور سیکلت در زنجان دو کشته و مصدوم بر جای گذاشت گردشگر سوئیسی در اثر واژگونی موتورسیکلت در کویر آران و بیدگل مجروح شد سقوط موتورسیکلت به دره عامل مرگ مرد ۴۵ ساله شد مرگ ۲ موتورسوار در آبدانان برخورد خودرو و موتورسیکلت در همدان یک کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت مرگ ۲ جوان موتورسیکلت‌سوار در محور فومن جان باختن۸۶ موتور سوار در تصادفات تصادف دلخراش یک موتورسوار ۸۶ موتورسوار طی سال گذشته در خراسان شمالی جان باختند تصادف مرگبار اتوبوس با موتور حوادث ۲۴ ساعت گذشته کاشان ۲ کشته برجا گذاشت سالانه ۲۰۰ هزار ایرانی در حوادث ترافیکی مصدوم و معلول می شوند تصادف مرگبار دو موتورسیکلت تصادف موتورسیکلت در قم جان ۳ نفر را گرفت تصادف خودرو جان موتور سوار را گرفت برخورد کامیون با موتورسیکلت در کاشان جان راکب را گرفت دو عابر پیاده قربانی بی احتیاطی راننده خودروی سواری در اسفراین شدند موتورسیکلت‌ها متهم ردیف اول تصادفات شهری از «BMW» های ۱۴۰ میلیونی تا سوزوکی و هوندا آموزش ایمنی ۴ هزار و ۵۶۰ موتورسیکلت سوار در لرستان تولید کدام موتورسیکلتها متوقف می شود؟ موتور آمبولانس نیاز مبرم شهرهای بزرگ اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‎سواران در گلستان برای موتور هیچ خیابانی یک‌طرفه نیست ۵۰ درصد تصادفات در زنجان مربوط به موتور سیکلت است
برگشت به بالا